مهاجم تیم استقلال خوزستان گفت: اخراج مصطفی کیانی شیرازه تیممان را به هم ریخت و با عقب نشینی نتوانستیم آن چیزی که می‌خواهیم ارائه دهیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید نامداری بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس و شکست 2 بر صفر تیمش در این دیدار بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم با کسب یک امتیاز به اهواز بازگردیم. اخراج مصطفی کیانی شیرازه تیممان را به هم ریخت و با عقب نشینی نتوانستیم آن چیزی که می خواهیم ارائه دهیم. هرکسی فوتبالی است می داند اگر بازیکنمان کارت قرمز نمی گرفت هم می توانستیم خوب بازی کنیم و هم امتیاز بگیریم. در کل اخراج کیانی استقلال خوزستان را اذیت کرد و سبب شد حریف به ما فشار بیاورد.

او درباره جر و بحث بازیکنان استقلال خوزستان با برخی بازیکنان پرسپولیس مانند شجاع خلیل زاده اظهار داشت: شجاع خلیل زاده در تمام بازی ها نمی تواند جلوی خودش را بگیرد و همیشه عصبی است. او با همه درگیر می شود و وقتی به من فحش می دهد نمی توانم نگاهش کنم. شجاع هرچه دلش می خواهد می گوید و باید جلویش را گرفت

مهاجم استقلال خوزستان درباره شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر بیان کرد: با وجود 6 امتیازی که از ما کم کردند تمام بازیکنان استقلال خوزستان تلاش خود را برای ماندن در لیگ انجام می دهند و به امید خدا بتوانیم امتیازهای لازم را هم بگیریم.


بیشتر بخوانید

حمدی نژاد: نوش دارو پس از مرگ سهراب به درد استقلال خوزستان نمی‌خورد/ بازیکنانمان جو زده شده بودند

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب


انتهای پیام/

اظهارات وحید نامداری پس از بازی پرسپولیس- استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار