کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت، بازیکنان تیممان خوب شروع کردند و توانستیم باکمک هوادارانمان یک ۳ امتیاز بسیار خوب بدست آوریم.  

حسینی: می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت/ همه برای ما شمشیرشان را از رو بسته اندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس تهران بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت، بازیکنان تیممان خوب شروع کردند خوب دویدند و جنگیدند و توانستیم باکمک هوادارانمان یک 3 امتیاز بسیار خوب بدست آوریم. 

او در پاسخ به این سوال خبرنگار که نظرش در مورد بیانیه هایی که در چند روز اخیر توسط باشگاه های لیگ برتری منتشر شده است چیست گفت: اصلا در مورد این موضوع صحبت نمی کنم و فقط در مورد تیم خودمان حرف می زنم. متاسفانه به نظر می رسد به یکسری افراد دستور داده اند پرسپولیس را اذیت کنند و امروز هم این موضوع ادامه داشت. امیدوارم به این کارهایشان پایان دهند. 

او در پاسخ این حرف خبرنگار که استقلال خوزستان شما را تحت فشار قرار داده بود گفت: شجاع یک به یک در نیمه حریف بازی می کرد و من به او گفته بودم اصلا خطا نکند. فکر می کنم بازی آسانی بود که برای ما کمی گره خورد.

حسینی در مورد گل حساسی که به ثمر رساند گفت: خداراشکر می کنم که به تیم کمک کردم. اگر داور پنالتی نیمه اول را می گرفت بازی اینطور گره نمی خورد. متاسفانه به راحتی حق پرسپولیس را ضایع می کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا می توانند در قهرمانی لیگ هتریک کنند گفت: متاسفانه این روزها همه برای ما شمشیرشان را از رو بسته اند. 

حسینی در مورد داوری و مصاحبه اصفهانیان گفت: اصفهانیان زیاد مصاحبه نمی کند اما هرکی به ضرر پرسپولیس بخواهد حرف بزند مصاحبه می کند و خیلی راحت در مورد این باشگاه صحبت می کند امیدوارم که این صحبت ها تمام شود. 


بیشتر بخوانید: 

 خلیلی: وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود/ صدور بیانیه نشان دهنده ناراضی بودن باشگاه‌ها است

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

خوردبین: بهتر است باز هم یک خارجی سرمربی تیم ملی ایران شود/ پرسپولیس بهترین تیم برای برانکو است


انتهای پیام/

صحبت های حسینی بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار