پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: هرچند در فوتبال بالا و پایین وجود دارد، اما وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خدارا شکر وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می شود. هرچند در فوتبال بالا و پایین وجود دارد و حواشی ایجاد می شود. هفته گذشته هم که پرسپولیس در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت برخی مسائل مربوط به داوری و اتفاق هایی که در ورزشگاه غدیر رخ داد سبب شد تا حدی تمرکز بازیکنان به هم بخورد. با این وجود باید همه چیز را پشت سر گذاشت و به آینده نگاه کرد.

او ادامه داد: به عنوان یک هوادار وظیفه داشتیم در بازی حساس با استقلال خوزستان به ورزشگاه آزادی بیاییم و از تیممان حمایت کنیم. به امید خدا پرسپولیس با یک برد خوب و سه امتیاز شیرین بار دیگر به صدر جدول باز گردد.

خلیلی درباره جوی که در فوتبال ایران با صادر شدن بیانیه های متوالی از سوی باشگاه ها ایجاد شده است، گفت: این موضوع گویای ناراضی بودن باشگاه ها از شرایط است و به نظر من آرامش می تواند برای رسیدن به اهداف تیمی، بهترین راه باشد. شرایط به شکلی است که تیم ها می دانند چه وضعیتی دارند و باید این مسائل را حل کنند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان تصریح کرد: اعتقاد دارم مسئولان هر باشگاهی آرامش بیشتری داشته باشند می توانند به تیم و بازیکنشان هم این آرامش را تزریق کنند و هرچه بیرون از زمین پرتنش تر باشد، آرامش تیم هم گرفته می شود. امیدوارم این تنش ها از فوتبال ایران دور شود و تیم ها تمرکز بیشتری روی لیگ داشته باشند. هرچه لیگ با کیفیت تر باشد تیم ملی هم وضعیت بهتری دارد.


بیشتر بخوانید

گزارش لحظه به لحظه/ پرسپولیس صفر - استقلال خوزستان صفر

شاگردان برانکو به دنبال جبران شکست و بازگشت به صدر / مصاف حساس استقلال و تراکتور در تبریز 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار