سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف مقدار ۳۵۳ کیلو و ۵۲۵ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس "اصفهان" و" سیستان و بلوچستان" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ"غلامحسین صفری" سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند قاچاقچیان افیونی در حال انتقال محموله‌ای از شرق کشور است که بلافاصله موضوع به پلیس استان "سیستان و بلوچستان" اعلام شد.

وی افزود: یگ گروه از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" استان "سیستان و بلوچستان" وارد عمل شدند و خودروی "تویوتا" متعلق به این سوداگر مرگ را شناسایی و دستور ایست صادر شد.

 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در تاریکی شب به سوی ماموران تیراندازی کردند بیان داشت: قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند، خودرو و محموله را رها و در تاریکی شب فرار کردند.
سرهنگ صفری ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقدار ۳۵۳ کیلو و ۵۲۵ گرم تریاک و تعداد ۶۱۵ فشنگ جنگی نیز کشف شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ شناسایی و به زودی دستگیر می‌شوند بیان داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد. 
 
انتهای پیام/م 
 

کشف مواد مخدر درعملیات مشترک پلیس "اصفهان" و" سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.