معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با طرح آمایش ورزش توجه به ورزش هایی که استعداد بیشتری دارند معطوف می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: در صورت اجرایی شدن طرح آمایش سرزمینی ورزش، در استان کرمانشاه توجه به ورزش‌های که استعداد‌های بیشتری در منطقه دارند معطوف شده و به‌ صورت رویکرد تخصصی‌تر به صورت فراهم‌آوری امکانات و زیرساخت‌ها، توسعه‌داوری، مربیگری حمایت صورت می‌گیرد.

وی درخصوص شناسایی استعداد‌ها و توانایی‌های هر رشته در مناطق کشور، گفت: در طرح آمایش سرزمین ورزش مناطق مختلف کشور با توجه به نتایج کسب شده در بحث قهرمانی، وضعیت و شرایط آب و هوایی و اقلیمی و علاقمندی مردم به رشته‌های خاص بررسی و توان و استعداد هر منطقه در رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی و اعتبارات و توجه خاص حوزه مدیریتی به سمت ورزش‌های مستعدتر و موفق‌تر در منطقه معطوف می‌شود.

عزیزی ادامه داد: البته توجه به سایر ورزش‌ها در قالب توسعه ورزش همگانی در دستور کار قرار می‌گیرد و اسباب لازم برای فعالیت سایر رشته‌های ورزشی نیز با هدف ترویج ورزش و ایجاد شور و نشاط ورزشی در جامعه حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/ز


توسعه ورزش همگانی در دستور کار قرار می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.