مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۸۸ مورد تسهیلات اشتغال به میزان یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است.

پرداخت حدود ۲ میلیارد تومان تسهیلات به جوانان کرمانشاهی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به دریافت  وام ازدواج   ۸۲ درصد جوانان کرمانشاهی گفت: ۲۸ هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج در استان کرمانشاه بودند که تاکنون ۲۳ هزار و ۱۵۰ نفر از تسهیلات ازدواج بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ۴۹۹۳ نفر در استان در انتظار دریافت وام ازدواج هستند، افزود: ۳۷۶ نفر از این تعداد در انتظار اخذ وام، ۱۵۱۴ نفر در حال تکمیل مدارک و ۵۶۳ نفر در انتظار پذیرش در شعبه و ۲۶۴۰ نفر در انتظار تعیین شعبه هستند.

وی ادامه داد: معرفی ۱۴۲ طرح تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل  ؛تشکیل ۸۸ مورد پرونده  تسهیلات اشتغال به میزان یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده است.

رحیمی بیان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده در حوزه اشتغال بین ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان است که برای طرح‌های نیازمند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، پرداخت بیش از این مبلغ تسهیلات با مجوز وزارتخانه امکان پذیر است.

انتهای  پیام/ز

معرفی ۱۴۲ طرح تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.