معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:جام تختی یک رویداد معتبر بین المللی عرصه کشتی است که میزبانی آن برای استان کرمانشاه یک فرصت ویژه در ابعاد مختلف است.  

کرمانشاه پتانسیل ویژه‌ای در امر میزبانی رویداد‌های معتبر ورزشی داردبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه  با اشاره به اینکه ورزش استان ظرفیت‌های بالقوه زیادی در بخش‌های مختلف دارد، تاکید کرد:ورزش با غرور ملی و کسب افتخار مرتبط است و علاقه‌مند به کمک و توسعه ورزش از طریق چنین میزبانی‌های ارزشمندی هستیم.
 
وی افزود: تمام تلاش ما استفاده بهینه از ظرفیت‌ها در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است و پتانسیل‌های ورزش و جوانان در امر میزبانی رقابت‌های مختلف ورزشی این امکان را میدهد در این راستا برنامه ریزی کنیم.
 
 صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد:پیش بینی‌های لازم جهت میزبانی شایسته رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه انجام شده است.
 
وی اظهار کرد:خوشبختانه تجربه میزبانی‌های گذشته نشان داده است کرمانشاه از ظرفیت و پتانسیل بالایی در این زمینه دارد.
 
رحیمی همچنین با اشاره به برگزاری سمینار فدراسیون‌های ورزشی در کرمانشاه پس از میزبانی جام تختی، گفت: این همایش نیز یک رویداد مهم ملی است که می‌تواند منافع زیادی برای ورزش استان کرمانشاه به همراه داشته باشد.
 
 
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حمایت‌های مجمع نمایندگان و بخصوص استاندار از ورزش، گفت: این حمایت‌ها موجب شور و نشاط و تحرک جدی در بدنه ورزش استان شده است.
 
 رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی قرار است طی روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه به‌میزبانی‌سالن بزرگ امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شود.
 

 انتهای پیام/ز

رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.