اولین جلسه ستاد اجرایی مسابقات جام جهان پهلوان تختی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و معاونت‌های این اداره کل و نمایندگانی از هیات کشتی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛جلال عزیزی معاونت توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تشریح سطح و کیفیت مسابقات پیش رو گفت : با توجه به تجارب ارزنده‌ای که از دوره‌های قبلی برگزاری مسابقات بین المللی داریم پیش بینی می‌کنیم میزبانی درخور شان نام کرمانشاه داشته باشیم.

وی گفت : برای تسهیل در روند اجرایی این رویداد بین المللی کمیته‌های تشکیل شده است که اولا تقسیم کار صورت گیرد و ثانیا کار‌ها تخصصی‌تر و با دقت بالاتری به سرانجام برسد.

مصطفی باباملکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت : برای بهتر برگزار شدن مسابقات باید به گذشته رجوع کرد تا احیانا اگر ضعفی در اجرا بوده را مرتفع کنیم.

باباملکی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مسابقاتی در این سطح آن را فرصت مناسبی برای توسعه ورزش دانست.

مرتضی کلهر مدیرروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه جام تختی فرصتی مناسب برای شناساندن توانمندی‌های استان است گفت: هماهنگی‌های لازم با صداوسیمای مرکز کرمانشاه برای پخش زنده این مسابقات برای همشهریان و امکان پخش سراسری انجام گرفته است.

فرهمند سال افزون معاونت توسعه و پشتیبانی ورزش و جوانان استان گفت: تمهیدات لازم برای تجهیز و آماده سازی مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه اندیشیده شده است. وی ادامه داد برگزاری چنین مسابقاتی باعث می‌شود اعتبارات ویژه‌ای را برای بهسازی امکان محل برگزاری مسابقات جذب کنیم که در حالت عادی جذب اینچنین اعتباراتی زمانبر است.

ابراهیم شفیع نیا مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از نیرو‌های انتظامی و نظامی گفت: این عزیزان همیشه مانند یک بازوی توانمند یار و یاور ما در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در هر سطحی بوده اند.

شفیع نیا ادامه داد: تا قبل از برگزاری مسابقات حتماجلسه یا جلساتی را با فرمانده محترم انتظامی استان خواهیم داشت تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از وجود این عزیزان بهره‌مند شویم.

دبیر هیات کشتی استان با ابراز خرسندی از پیگیری مجدانه استاندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص میزبانی جام بین المللی تختی گفت : در این دوره از رقابت‌ها از استان کرمانشاه ۶ کشتی گیر در جام جهان پهلوان تختی به روی تشک خواهند رفت و انتظار ما از این ورزشکاران مسابقاتی درخشان و با کیفیت است.

منصور کیانی در ادامه با اشاره به امکانات سخت افزاری موجود گفت: نیازمند به امکانات مناسب در خور نام بزرگ این جام بین المللی هستیم که مکاتباتی با فدراسیون در این خصوص انجام گرفته است.

رسول صفری مسئول روابط عمومی هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس این رویداد ورزشی از توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان به امر جانمایی جایگاه ویژه خبرنگاران تقدیرکرد و گفت: اصحاب رسانه همیشه به ورزش و به خصوص کشتی دیدی ویژه داشته اند.

در پایان این نشست صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان با تقدیر از استاندارکرمانشاه گفت: با هماهنگی و هم سو بودنی که در مدیریت استان وجود دارد من ایمان دارم که کرمانشاه سیری رو به جلو دارد. همین پای کار بودن استاندار کرمانشاه باعث می‌شود که همه مدیران پای کار بیایند و بسیاری از دغدغه‌های ما مرتفع شود.

رحیمی گفت : برخی می‌گویند که این بودجه را اگر بخش‌های دیگر هزینه کرد مفیدتر است! در پاسخ باید بگویم این بودجه صرفا برای این مسابقات اختصاص می‌یابد و به تعریف ساده این بدین معناست که اگر این مسابقه نباشد این بودجه هم به ما اختصاص نمی‌یابد.

 

 

انتهای پیام/د

پیش بینی می‌کنیم میزبانی درخور شان نام کرمانشاه داشته باشیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.