راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی و مسئولان استانی در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور انبوه مردم وفادار به انقلاب و آرمان‌های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی از میدان ۱۵ خرداد در مشهد آغاز شده و راهپیمایان با طی کردن خیابان امام رضا (ع) برای شرکت در مراسم پایانی وارد حرم مطهر رضوی خواهند شد.

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در مشهد

 
در این راهپیمایی عظیم مردمی، پیر و جوان، زن و مرد و کودک و نوجوان از اقشار مختلف کارمند و فرهنگی، دانشجو و دانش آموز، کارگر و کشاورز و کسبه، دست در دست و هم صدا با هم با سردادن شعار‌هایی پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی را فریاد می‌کنند.
 
راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در مشهد
 
مردم ولایت مدار خراسان رضوی امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می کنند و فریاد ندای اتحاد مسلمانان و انزجار از دشمنان و استکبار را سر می‌دهند.
 
راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در مشهد

مردم با مشت‌هایی گره کرده شعار«مرگ بر اسرائیل»، «۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله» و «راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است» سر می‌دهند و یکصدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) رساتر از همیشه فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.
 
راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در مشهد
 
انتهای پیام//ج.ر
 

برگزاری راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در مشهد

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.