مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:شهدا حق بزرگی بر ما دارند که باید به بهترین شکل ممکن برای آن‌ها و خانواده‌های معززشان به جا آورده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، گفت: دهه فجر درخشش طلوع خورشید انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضت الهی است که باید همیشه و مستمر ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی، تجدید خاطره و به خصوص برای نسل جوان تبیین شود.

وی تصریح کرد: وارثان انقلاب اسلامی با گذشتن از جان خویش برای عزت، امنیت و نظام اسلامی، خود را فدا کردند و امروز همه مدیون خون‌های پاک آنان هستیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت‌: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون جان‌افشانی‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزتمندی است که با پیروی از حضرت امام خمینی (ره) راه درست را شناختند و آزادی و امنیت را به ما هدیه دادند.

مهدی زاده مقدم با تاکید بر اینکه باید راه شهدا را به درستی ادامه دهیم، افزود: باید به صورت شبانه روزی و مستمر تلاش و کار کنیم که راه شهدا را به نحو احسن ادامه بدهیم و با تمام توان در خدمت نظام و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال هم بار دیگر با شهدای والا مقام، معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید میثاق خواهیم کرد و جلوه‌های دیدنی از ولایتمداری و بصیرت دینی به نمایش خواهیم گذاشت.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

راهپیمایی ۲۲ بهمن را باشکوه برگزار خواهیم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.