احزاب، تشکل ها، سازمان‌های خراسان رضوی از مردم این استان دعوت کردند تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

دعوت سازمان‌ها و نهاد‌های خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: بی تردید در طول این چهار دهه‌ی گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی مردم فهمیم و همیشه در صحنه‌ی ایران با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه‌ی ایران به اتحاد و همدلی تحت لوای، ولی امر زمان حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العلی همواره ثابت کرده اند که راه امام و شهیدان را ادامه خواهند داد.

وی افزود: بدون تردید دهه‌ی مبارک فجر و راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ۲۲ بهمن هر ساله مطلع فروزان و جلوه‌ی وحدت و اقتدار ملت ایران زیر پرچم ایمان و اسلام بوده است، که این مصداق مبارک و عینی آن در کلام بنیان گذار جمهوری اسلامی که فرمودند: برادران من، با اتکا به ایمان و اسلام بود که ما پیروز شدیم به روشنی واضح و آشکار است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بی تردید در طول این چهار دهه‌ی گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی مردم فهمیم و همیشه در صحنه‌ی ایران با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه‌ی ایران به اتحاد و همدلی تحت لوای، ولی امر زمان حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العلی همواره ثابت کرده اند که راه امام و شهیدان را ادامه خواهند داد.

رزم حسینی درادامه گفت: چه بسا که چشم جهانیان سالیان سال است که در طلیعه‌ی خورشید ۲۲بهمن راهپیمایی عظیم این روز را به نظاره می‌نشینند و بی شک این اتحاد رشک برانگیز و غیرت وصف ناپذیر مردمان این سرزمین کاخ طمع و دسیسه‌های آنان را در هم می‌شکند و عالم را مبهوت اقتدار و حشمت این عزم و اراده‌ی ملّت ایران می‌کند.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند راهپیمایی ۲۲بهمن مظهر اقتدار ملّی است، مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملّی ملّت ایران است.

استاندار خراسان رضوی در پایان ادامه داد: این جانب به نمایندگی از دولت خدمت گذار تدبیر و امید با گرامی داشت یوم الله ۲۲بهمن با پاسداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل و شهدای عزیز و جان برکف و نکو داشت همت و اراده‌ی ملّت بزرگ و همیشه در صحنه‌ی ایران خصوصا مردم ولایت مدار خراسان رضوی از تمامی آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم در طلیعه‌ی چهلمین بهار آزادی برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه ۲۲بهمن دعوت میکنم که ان شاءالله برگ زرین دیگری که مزین به گام‌های استوار و تعهد و اتحاد ملت ایران است بر اوراق دفتر پر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی نقش بندد.


بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی


همزمان با گذشت چهل سال از انقلاب شکوهمند و مردمی ایران اسلامی، ملت سلحشور ایران با وجود همه دسیسه ها، تحریمها، تهدیدات، دشمنی‌ها و راه اندازی جنگ‌های نظامی، سیاسی، روانی، فرهنگی، اقتصادی و. راست قامت و سرافراز بر قله افتخار ایستاده و با همه فراز و نشیب‌ها و بحران‌های عمیق داخلی، منطقه‌ای و بین المللی دستاورد‌های افتخارآمیز داشته است.

نهادینه کردن روحیه آزادی خواهی، معنویت گرایی، ابتنای بر حقوق بشر اسلامی، احیا روحیه خودباوری، احساس عزت و شرف، اتکاء به آراء مردم و شریعت اسلامی در عرصه حقوقی و فقهی، تجارب سنگین مدیریتی درحوزه‌های اجرایی و قضایی مبتنی بر مبانی دینی و فقه پویایی شیعی، تدوین و تصویب برنامه‌های قوی پنج ساله و سند چشم انداز بیست ساله، طراحی سیاست‌های راهبردی، تدوین حقوق اساسی مبتنی برفقه حکومتی و آسیب شناسی فقهی قوانین در نظام اسلامی، تلاش در جهت احقاق حقوق زنان، برگزاری موفق و شفاف متوالی و متعدد انتخابات در چارچوب قانون اساسی، تلاش حداکثری در جهت حبس زدایی در راستای سیاست جنایی اسلامی از جمله مواردی استکه به عنوان بخشی از دستاورد حقوقی انقلاب شکوهمند اسلامی قابل ارائه می‌باشد.

با این وصف ضمن سپاسگزاری و گذاردن سجده شکر به درگاه حضرت احدیت به واسطه پیروزی‌های خرد و کلان در جبهه‌های مختلف، متقابلا نیز بجا و شایسته است که از آسیبها، ایرادات، مشکلات و معضلات آشکار و پنهان موجود در جامعه و خصوصا سوء مدیریت‌های آگاهانه و ناآگاهانه غافل نشده و با تمرکز و عطف توجه ویژه فرهیختگان، دلسوزان، خیرخواهان و متولیان امروز قوای سه گانه به رفع آن‌ها اقدامات لازم و آنی با اهتمام و عقلانیت تمام صورت پذیرد.

اکنون و در آستانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه سازمان بسیج حقوق دانان خراسان رضوی ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی ضمن دعوت از جامعه حقوقی استان و امت حزب الله برای حضور پرشور و شکوهمند در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعلام می‌دارد همپای سایر اقشار و بسیجیان عزیز در انجام این فریضه الهی شرکت نموده تا مشتی محکم بر یاوه گویی جبهه استکبار و معاندین خصوصاً صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار باشد.
 

دعوت مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی۲۲بهمن


چهلمین سال شکوفایی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از راه رسید و فرزندان روح الله و یاران انقلاب، اینک اوج کمال و بالندگی ایران اسلامی را به چشم خود به نظاره نشستند، استقامت و ایستادگی چهل ساله که اینک به بار نشسته و شادی دوستان انقلاب اسلامی ایران را صد چندان کرد.

اینک و در روز‌هایی که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، همه شگرد‌های خود را برای زمین زدن این انقلاب به کار گرفته اند و با انواع روش‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی به جنگ افروزی و نیرنگ در میان مردم پرداخته است، یک بار دیگر اوج استقامت؛ بصیرت و شجاعت مردم عزیز و مومن ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب، در خیابان‌های سرتاسر ایران به ثمر خواهد نشست و مشت‌های گره کرده و دل‌های بهم پیوند خورده ایرانیان آخرین تیر‌های رها شده از کمان نیرنگ و حیله دشمنان را به سنگ خواهد کوبید.

۲۲ بهمن امسال زن و مرد، پیرو جوان، کودک و خردسال با حضور هوشمندانه و سراسر شور و شعور و با تمسک به عنایات مادرانه حضرت زهرای مرضیه سلام الله علی‌ها در بقاء و پیشرفت مملکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، جلوه دیگری از عزت، اقتدار، همدلی و بصیرت را به تصویر خواهند کشید و به همه آن‌ها که به دنبال القای روح نا امیدی و یاس در میان ملت عزیز ایران هستند اثبات خواهند کرد.

مدارس علمیه خواهران ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن اعلام حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن از عموم امت حزب الله به ویژه بانوان فهیم و انقلابی دعوت می‌کند که با حضور دشمن شکنانه خود در راهپیمایی چهلمین سال پیروزی، یک بار دیگر نقش اصیل و اثر گذار خود را در پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران اثبات کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.