تفکیک آماری توئیت‌های مربوط به روز ولنتاین

تفکیک آماری پست‌های به اشتراک گذاشته شده در توئیتر درباره ولنتاین بر حسب جنسیت و کشور‌های مختلف مشخص شدند.

تفکیک آماری توئیت‌های مربوط به روز ولنتاین +جزئیاتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها جوانان درباره روز ولنتاین صحبت می‌کنند و در هر گوشه از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بیشتر و بیشتر درباره این روز که به روز عشق هم معروف است، صحبت می‌شود. شبکه‌های اجتماعی فضایی هستند که بیشترین بازخورد را نسبت به این مناسبت دارند و این روز‌ها بالطبع پست‌های زیادی هم در این باره به اشتراک گذاشته می‌شود.

بررسی‌ها نشان درباره پست‌هایی که درباره این مناسبت در توئیتر به اشتراک گذاشته می‌شوند، آمار دقیق آن‌ها را به تفکیک جنسیت، سن، کشور و حتی دستگاه‌ها و سیستم عامل‌ها نشان می‌دهد. این آمار دقیق نشان می‌دهند تا به حال ۱۸ میلیون پست درباره روز ولنتاین به اشتراک گذاشته شده اما مردان حدود ۱.۵ برابر بیشتر از زنان درباره این مناسبت خاص صحبت کرده‌اند. ۶۰ درصد از پست‌هایی که در توئیتر به اشتراک گذاشته شده، توسط مردان و ۴۰ درصد از آن‌ها متعلق به زنان است.

تفکیک آماری توئیت‌های مربوط به روز ولنتاین +جزئیات

این آمار همچنین ثابت می‌کند که ژاپن کشوری است که حدود ۱.۷ برابر بیشتر از سایر کشور‌ها درباره روز ولنتاین در توئیتر پست به اشتراک گذاشته است. از میان پست‌های منتشر شده درباره روز ولنتاین، ۳۴ درصد از ژاپن، ۲۰ درصد از آمریکا و ۶ درصد از انگلستان به اشتراک گذاشته شده‌اند. دیگر آمار‌های پست‌های روز ولنتاین در توئیتر را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

تفکیک آماری توئیت‌های مربوط به روز ولنتاین +جزئیات

آمار تفکیک شده پست‌های توئیتری همچنین نشان می‌دهد بیشتر افراد برای به اشتراک گذاشتن پست‌های خود در توئیتر از نسخه تحت وب آن استفاده کرده‌اند. استفاده‌کنندگان از نسخه وب تویئتر ۴۲ درصد، از گوشی‌ها و تبلت‌های اپل، ۳۹ درصد و از گوشی‌های اندرویدی هم ۱۹ درصد بوده‌اند. آمار کامل پست‌های ولنتاین را می‌توانید در تصاویر زیر از نظر بگذرانید.

تفکیک آماری توئیت‌های مربوط به روز ولنتاین +جزئیات


بیشتر بخوانید: توئیتر برای اولین بار آمار فعالیت کاربرانش را منتشر کرد +تصویر


انتهای پیام/

چه کسانی بیشتر درباره ولنتاین صحبت می‌کنند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.