توئیتر برای اولین بار آمار فعالیت کاربرانش را منتشر کرد +تصویر

شبکه اجتماعی توئیتر برای اولین بار گزارش فعالیت روزانه و ماهانه کاربرانش در سه ماهه چهارم ۲۰۱۸ را منتشر کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شبکه اجتماعی توئیتر به تازگی لیست دستاورد‌های سه ماهه چهارم خود را منتشر کرده است. نکته جالبی که در این مسئله وجود داشت گزارش ارقامی بود که پیشتر این شرکت هرگز منتشر نکرده بود.

ما اکنون برای اولین بار می‌دانیم که تعداد کاربران روزانه توئیتر طی یک دوره سه ماهه چه مقدار است. در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸، توئیتر اعلام کرد ۱۲۶ میلیون کاربر فعال، روزانه از این سایت بازدید می‌کنند. این افراد عضو‌هایی از توییتر هستند که از وب‌سایت رسمی این شبکه اجتماعی یا برنامه‌های تلفن همراه برای دسترسی به حساب خود استفاده می‌کنند. این رقم نشان دهنده افزایش ۹ درصدی ۱۲۴ میلیون کاربر روزانه در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ و افزایش ۹ درصدی این رقم در سال گذشته است.

البته تعداد کاربران ماهانه فعال از ۳۲۶ میلیون در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ به ۳۲۱ میلیون در سه ماهه چهارم کاهش یافته است. درآمد حاصل از ۷۲۳ میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ به میزان درآمد این شبکه اجتماعی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ رسیده است. درآمد حاصل از تبلیغات در همان دوره از ۶۴۴ میلیون دلار به ۷۹۱ میلیون دلار افزایش یافت.

مهم‌تر از همه مسائل این است که تعداد گزارش‌های سو استفاده از اکتبر تا دسامبر ۱۶ ٪ کاهش یافته است. مشخص نیست که توئیتر چگونه این مقدار را اندازه‌گیری می‌کند، اما این شرکت افزود که تاثیر گزارش شدن یک محتوا (ریپورت کردن یک متن) در این سه ماهه ۳ برابر بیشتر بود. در طول این سه ماهه، توئیتر یک بروزرسانی برای نرم‌افزار خود ارسال کرد که به کاربران آی‌اواس و اندروید اجازه می‌دهد ابتدا پست‌های برتر را ببینند یا صفحه فید آن‌ها به صورت زمانی نشان داده شود.

کاربران فعال روزانه توئیتر به دلیل افزایش کاربران اسنپ چت و فیسبوک که در پلتفرم‌های واتس‌اپ، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر حضور دارند از ۱۸۶ میلیون به ۱۲۶ کاهش پیدا کرده است. در ادا

.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

گزارش مالی توئیتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار