رندرهای منتشر شده از خانواده جدید گلکسی سامسونگ نشان می‌دهند که رنگ جدیدی به این گوشی‌ها اضافه شده است.

گلکسی S10 با رنگ زرد قناری تولید خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌هاست که صحبت از معرفی خانواده پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S10 می‌شود اما مدلی که بحث‌های زیادی به همراه داشت، مدل ارزان‌قیمتی است که این تولیدکننده تلفن همراه کره‌ای در نظر گرفته است یعنی Galaxy S10e. این گوشی قرار است با قیمتی ارزان‌تر نسبت به مدل‌های Galaxy S10 و S10 Plus عرضه شود اما دارای مشخصات سخت‌افزاری تقریباً یکسانی نسبت به دیگر مدل‌ها است.

به تازگی رندرهایی جدید از مدل Galaxy S10e در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد خانواده پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy S10 تنوع رنگی جدیدی داشته باشد؛ رنگ زرد قناری. این اطلاعاتی است که سایت MySmartPrice روز جمعه برای گوشی Galaxy S10e به اشتراک گذاشته بود و احتمال دارد که تنها این مدل در این رنگ زرد تولید و عرضه شود. البته پیش از این، قبل از معرفی گلکسی Note 9 شایعه شده بود که این گوشی قرار است در رنگ زرد تولید شود اما مشخص شد که رنگ قلم کنار دستگاه آبی این گوشی، زرد بوده است.

این خبر ثابت می‌کند که سامسونگ کمی راه اپل را پیش گرفته است چراکه شرکت آمریکایی تولید لوازم هوشمند هم در هنگام تولید نسل پنجم آیفون، برای iPhone 5C رنگ‌های متنوعی در نظر گرفته بود. در هر صورت، باید منتظر ماند تا سامسونگ جدیدترین پرچمدار خود را در تاریخ ۲۰ فوریه به صورت رسمی معرفی کند و اعلام کند که این گوشی قرار است با چه رنگ‌هایی تولید شود.

در ادامه می‌توانید رندر زرد قناری برای مدل گلکسی S10e را مشاهده کنید.

گلکسی S10 با رنگ زرد قناری تولید خواهد شد


بیشتر بخوانید: شیائومی درصدد تولید گوشی هوشمند با چهار لبه خمیده است +تصویر


انتهای پیام/

اضافه شدن رنگ زرد قناری به گوشی‌های گلکسی S10

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار