طی بروزرسانی جدید بازی فورتنایت امکانات بسیار زیادی به این بازی آنلاین اضافه شد که یکی از ویژگی‌های جدید نسخه موبایل این بازی، پشتیبانی از دسته‌های بلوتوثی است.

بروزرسانی جدید فورتنایت؛ پشتیبانی از دسته بازی برای نسخه موبایلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی ویدئویی Fortnite محصول شرکت Epic Games است که به همراه بازی ویدئویی پابجی تحولی بزرگ را در سبک بازی‌های تیر اندازی اول شخص آنلاین به وجود آورده‌اند. این بازی در جولای ۲۰۱۷ عرضه شد، البته در ابتدا نتوانست رضایت کاربران را جلب کند، اما با استفاده از تبلیغات گسترده و بهره گیری از ایده‌های کاربردی توانست کاربران خود را در جون ۲۰۱۸ به ۱۲۵ میلیون برساند، البته رشد این بازی متوقف نشد و در ادامه تا قبل از پایان سال گذشته رکورد بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در بازی فورتنایت ثبت شد.

یکی از موثرترین عوامل موفقیت این بازی، بخش بتل رویال جذاب و پویا آن است که کاربران زیادی را به این بازی اضافه نمود. همچنین بروزرسانی‌های مکرر و هوشمندانه باعث شد تا ویژگی‌های بیشتری به این بازی اضافه شود.

در بروزرسانی اخیر، نسخه موبایل بازی فورتنایت سرانجام از دسته‌های بازی پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند بسیار راحت‌تر از قابلیت‌های این بازی بهره ببرند. استودیو Epic، طی بروزرسانی بزرگ خود که بیشتر مربوط به بخش بتل رویال این بازی بود، یک ویژگی جدید را معرفی کرد که از مدت‌ها پیش قول آن را به کاربران خود داده بود.

بروزرسانی جدید فورتنایت؛ پشتیبانی از دسته بازی برای نسخه موبایل

پشتیبانی از دسته‌های بازی بلوتوثی امکان جدیدی است که به بازی فورتنایت اضافه شده است. این قابلیت برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس فعال شده و به گفته Epic Games دسته‌های بازی MFi بدون هیچ مشکلی کار خواهند کرد و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نیز اکثر دسته‌های بلوتوثی شامل کنترلر‌های SteelSeries، Razer، Microsoft و Gamevice سازگار هستند. همچنین نسخه اندرویدی فورتنایت در سه مدل گلکسی نوت ۹ (ورژن آمریکا)، هوآوی آنر View 20 و هوآوی Mate 20 X از نرخ بازخوانی 60Hz (۶۰ بار بازخوانی تصویر صفحه در یک ثانیه) پشتیبانی خواهد کرد که به طور حتم کیفیت نهایی تصویر در این سه مدل بالا خواهد رفت.

بروزرسانی جدید فورتنایت؛ پشتیبانی از دسته بازی برای نسخه موبایل

البته همانطور که گفته شد بروزرسانی جدید تنها شامل پشتیبانی دسته‌های بلوتوثی نمی‌شود. تعداد بسیار زیادی آیتم و امکانات جدید اضافه شده و بخش اعظمی از مشکلات بازی نیز رفع گردیده است. یکی از آیتم‌های جالب اضافه شده به بازی، نارنجک یخی است، زمانی که این نارنجک منفجر می‌شود، تمامی بازیکنانی که در نزدیکی آن باشند یخ می‌زنند. همچنین با پشت سر گذاشتم چالش‌های هفتگی می‌توانید یک شمشیر خاص جایزه بگیرید. یکی از مهم‌ترین مشکلات رفع شده در بروزرسانی جدید آن است که بالون‌ها دیگر با وسایل نقلیه برخورد نخواهند کرد.


بیشتر بخوانید: نسخه ریمستر عنوان Assassin's Creed III به زودی عرضه می‌شود +فیلم


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید عنوان فورتنایت

برچسب ها: فناوری ، فورتنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار