نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ۲۲ بهمن متعلق به‌کل ملت ایران و با داشتن هر علاقه سیاسی است و هرکسی وحدت مردم را در ۲۲ بهمن برهم بزند انقلابی نیست.

۲۲ بهمن متعلق به کل ملت ایران استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نمازجمعه رشت با بیان اینکه زمان حاضر با ارزش‌ترین و طلایی‌ترین دوره ملت ایران است گفت:در تمام دوران تاریخ ایران اسلامی و تمام دوران تاریخ دنیا تنها کشوری در مقابل قدرت پوشالی آمریکا ایستاده، ملت ایران است.

وی با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن متعلق به هیچ قشر سیاسی نیست افزود: ۲۲ بهمن متعلق به‌کل ملت ایران و با داشتن هر علاقه سیاسی است و هرکسی وحدت مردم را در ۲۲ بهمن برهم بزند انقلابی نیست و باید بداند که ملت با او برخورد خواهند کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه در دنیای امروز که مستکبران جهان علیه بشریت حکم‌فرمائی می‌کنند، اما ما شاهد عطوفت رهبری هستیم گفت: علی‌رغم وجود برخی مشکلات در کشور، هیچ‌وقت مسؤولان مان را با مسؤولان فاسد کشور‌های مستکبر مقایسه نمی‌کنیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ناکام گذاشتن دشمنان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است افزود: حضور مردم در بزنگاه‌های تاریخ باعث شکست دشمنان ما شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های فراوان تربیت اسلامی گفت: تربیت اسلامی منطبق با فطرت انسان است و از آغاز تشکیل نطفه در رحم مادر تا زمان مرگ، تربیت انسان با فطرت او هماهنگ است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حجابی را که اسلام مطرح می‌کند با فطرت زن ارتباط دارد گفت: وقتی زن حجاب خود را رعایت نمی‌کند با این کار از فطرت خود فاصله می‌گیرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه در برخی از کشور‌های غیرمسلمان از دستورات اسلامی پیروی می‌کنند افزود: رسالت پیامبر اسلام در بسیاری از کشور‌ها وجود دارد و مردم بسیاری از کشور‌ها با پیاده کردن تربیت اسلامی در جامعه به دنبال رسیدن به فطرت انسانی هستند.

وی با بیان اینکه پیامبر با تبلیغ در تلاش بود که انسان‌ها را به فطرت خودشان بازگرداند اعلام کرد: پیامبر اکرم (ص) با تبلیغ می‌خواست که مردم را از اشتباهاتی که انجام داده‌اند آشنا کند و فطرت انسانی را به آن‌ها بازگرداند، زیرا تمامی انسان‌ها در بدو تولد فطرت خداپرستی را دارند.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.