مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انقلابی گری یعنی ساده نبودن و از دشمنان رنگارنگ گول نخوردن، انقلابی گری یعنی اجازه ندهیم کسی منافع ملی ما را ببرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت، در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به غریب و مظلوم بودن اسلام در دنیا، گفت: امام خمینی با رهبری ملت ایران و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی دین اسلام را از غربت رهانید.

وی با انتقاد از برخی تفکرات سیاسی که انقلابی گری را متعلق به بخشی از زندگی و مقطعی از تاریخ میدانند، افزود: انقلابی گری یعنی ساده نبودن و از دشمنان رنگارنگ گول نخوردن، انقلابی گری یعنی اجازه ندهیم کسی منافع ملی ما را ببرد.

مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ایستادگی برابر خواسته‌های نامشروع دشمنان قسم خورده انقلاب را مهم‌ترین اصل انقلابی بودن برشمرد و گفت: در این چهل سال هر وقت برابر تقاضا‌ها و خواسته‌های ریز و درشت آمریکا و هم دستانش مقاومت نشان داده و ایستادگی کردیم، نتایج مطلوبی حاصل شد.

انتهای پیام/اص

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.