رئیس شورای شهر رشت از راه اندازی میز خدمت برای رفع مشکلات محله و شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت گفت: میز خدمت برای رفع مشکلات محله و شهروندان رشتی هر هفته یک روز در یکی از مساجد سطح شهر برپا می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای رعایت حقوق شهروندی و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، با هدف بررسی و رفع مشکلات محلات و شهروندان رشت اجرا شده است.

رئیس شورای شهر رشت، با بیان اینکه میز خدمت از سال گذشته برای پیگیری مشکلات شهروندان برپا شده است، گفت: میز خدمت با همکاری و حضور دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، اداره برق، گاز، آب و فاضلاب، مخابرات و نیروی انتظامی راه اندازی شده است.

سید امیرحسین علوی افزود: یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های انقلاب اسلامی حقوق برابر برای همه افراد جامعه از دید حاکمیت و ارائه خدمت یکسان به مردم فارغ از هر نوع دیدگاه سلیقه است.

وی گفت: یکی از مطالبات شهروندان حضور مدیران و مسئولان شهر در بین آن‌ها، مشاهده و لمس عینی مشکلات موجود و اقدام مقتضی در کمترین زمان ممکن است که باعث ایجاد اعتماد شهروندان به مسئولان خواهد شد.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: میز خدمت هفته آینده با حضور آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه گیلان در نماز جمعه و با حضور مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

میز خدمت برای رفع مشکلات محله و شهروندان رشتی برپا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.