مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان قطار شهری شیراز گفت: به منظور خدمات‌رسانی بیشتر، مترو در روز ۲۲ بهمن در شیراز به صورت رایگان به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

فاطمه فرشته حکمت مدیر روابط عومی سازمان قطار شهری شیراز و حومه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از رایگان بودن خدمات این ناوگان به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: در این روز متروی شیراز با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد.

وی افزود: خدمات رسانی مترو از ایستگاه احسان (میدان احسان) تا ایستگاه شهید دستغیب (میدان گل سرخ) رایگان است.

حکمت از افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت مسافران در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با توجه به حجم زیاد مسافر و تقاضای سفر، پیک مسافری از ۱۵ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش یافته است.

مدیر روابط عومی سازمان قطار شهری شیراز و حومه با بیان اینکه ساعت کار قطار شهری شیراز از ۱۵ ساعت به ۱۶ ساعت افزایش یافته است، تصریح کرد: اولین حرکت خطوط مترو شیراز از ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبح در ایستگاه احسان آغاز می‌شود و جابجایی مسافران تا ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه شب ادامه دارد.

حکمت بیان کرد: کاهش بار ترافیکی و استقبال مردم در استفاده از وسایل نقلیه عمومی از مهمترین ویژگی‌های راه اندازی خطوط مترو در شیراز است.

وی در پایان اظهار داشت: بعداز ظهر ۲۱ بهمن ماه ایستگاه مترو امام حسین (ع) با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح و عملیات اجرایی خط ٣ متروی شیراز در تقاطع بصیرت به سمت راه آهن کلنگ‌زنی می‌شود.
انتهای پیام/م

خدمات دهی رایگان متروی شیراز

برچسب ها: قطار ، شهرداری ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار