مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز از افتتاح که ایستگاه مترو امام حسین (ع) در ایام دهه فجر خبر داد.

بهره برداری از بزرگترین ایستگاه مترو شیراز/ افزایش ٢٠ درصدی ظرفیت جابه‌جایی مسافربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن مرادی مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: ایستگاه مترو امام حسین (ع) در ایام دهه فجر در فضایی به متراژ ١٢ هزار متر مربع و در سه طبقه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این ایستگاه مسیر دسترسی شمالی- جنوبی برای شهر شیراز محسوب می‌شود، افزود: بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت و بهره‌برداری این ایستگاه هزینه شده است.

مرادی ادامه داد: همچنین در ایام دهه فجر عملیات اجرایی خط ٣ متروی شیراز در تقاطع بصیرت به سمت راه آهن کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: از آنجا که شهر شیراز شرقی- غربی است تنها راهی که بتوان طول این کلانشهر را پوشش داد، خط مترو است.

وی همچنین ادامه داد: در بخش بهره‌برداری از خطوط فعال مترو نیز از فردا دوشنبه ١٥ بهمن شاهد کاهش فاصله زمانی حرکت قطار‌ها در زمان پیک مسافر از ١٥ به ١٢ دقیقه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: با کاهش فاصله زمانی حرکت قطار، افزایش ٢٠ درصدی ظرفیت جابه‌جایی مسافر پیش‌بینی شده است.

مرادی با بیان اینکه ساعت ارائه خدمات مترو در طول روز نیز از ١٥ بهمن تا ساعت ٢٢:٣٠ شب ادامه می‌یابد، گفت: سرویس دهی خطوط فعال مترو شیراز نیز از این پس در روز‌های تعطیل به ساعت ٢١ شب افزایش پیدا می‌کند و به این ترتیب در تمام روز‌های هفته شاهد انتقال مسافر از ساعت ٦ صبح تا ساعات پایانی شب خواهیم بود
انتهای پیام/م

افتتاح بزرگترین ایستگاه مترو شیراز در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر 97 ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.