کلنگ زنی و افتتاح ۵ طرح صنعتی در دزفول

امروز پنجشنبه، ۱۸ بهمن ماه، با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و مسئولان محلی ۵ طرح در دزفول افتتاح و طرح کلنگ زنی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب عبدالهی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول در حاشیه بهره برداری ۴ طرح و کلنگ زنی یک طرح در این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال ۸۸ نفر فراهم شده است.

وی تصریح کرد: طرح توسعه شرکت ستون ساز در شهر حمزه یکی از این طرح‌ها است که تیر بتنی گرد پیش تنیده تولید می‌کند.

عبدالهی اذعان داشت: برای اجرای این طرح ۷۵ میلیارد ریال هزینه شده و برای ۳۰ نفر اشتغالزایی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول افزود: نخستین شرکت تولید سرویس خواب استان خوزستان با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸ نفر از دیگر طرح‌هایی است که به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: شرکت دانش بنیان دز پارس دینامیک نیز در مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد دزفول با سرمایه ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر بهره برداری شد که تولید ماشین آلات کشاورزی برای بسته بندی میوه جات را برعهده دارد.

مهراب عبدالهی بیان داشت: یک شرکت دیگر که سبد پلاستیکی تولید می‌کند نیز با صرف ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ نفر امروز به بهره برداری رسید.

وی در ادامه گفت: عملیات اجرایی راه اندازی شرکت زر فام پلیمر (تولید رنگ‌های صنعتی) با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۳۰ نفر نیز از امروز آغاز شد.

فعالیت ۱۸ واحد صنعتی صادرگرا در دزفول

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول همچنین در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت ستون ساز جنوب حوالی شهر حمزه تصریح کرد: ۱۸ واحد صنعتی صادرگرا در دزفول فعال است که محصولات خود را به قلب اروپا، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس صادر می‌کنند.

وی ادامه داد: شهرستان دزفول با چهار شهرک و سه ناحیه صنعتی حدود ۳۳۰ واحد دارد که اکنون ۷۰ درصد آن‌ها فعال است.

مهراب عبدالهی با تقدیر از نماینده دزفول بدلیل پیگیری و تلاش برای توسعه صنایع و تولید شهرستانافزود: استقرار صنایع فولاد با اشتغالزایی زیاد در منطقه، دزفول را از یک شهر کشاورزی به شهری صنعتی تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: امسال ۵۷ جواز تاسیس، ۱۴ پروانه بهره برداری با اشتغالزایی ۳۱۵ نفر در حوزه صنایع صادر شده و ۳ پروانه دیگر در شرف صدور است.

عبدالهی در ادامه افزود: امسال ۳۳۰ میلیارد تسهیلات به صنایع دزفول اعطا شده است.

عباس پاپی زاده، نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار داشت: قبل از انقلاب در بیشتر موارد وارد کننده بودیم، ولی با تلاش‌های صورت گرفته تکنولوژی در بیشتر مناطق بومی شده است.

وی تصریح کرد: باید تلاش‌های بیشتری برای رونق تولید در دزفول صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

افتتاح پروژه‌های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.