کارگاه آموزشی دو روزه ی تنیس روی میز بازیکنان و مربیان استان کرمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مدرسی مهران احمدی، کاپیتان تیم ملی در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی بازدید از کارگاه آموزشی بازیکنان و مربیان تنیس روی میز استان کرمان، با قدردانی از برگزارکنندگان این کارگاه آموزشی، خطاب به شرکت کنندگان گفت: این فرصت ها خیلی به دست می آید، کسانی که تجارب بین المللی و ملی دارند، این تجربه ها را قطره قطره جمع کرده اند و امروز فرصت مناسبیست تا شما از آنها استفاده کنید.

وی افزود: انسان با گذراندن مرحله ی آزمون و خطا فرصت از دست می دهید این درحالیست که وقتی از تجارب بزرگان استفاده می کنید، در واقع زمان را فاکتور می گیرید و سریع تر به هدف و قله ی موفقیت می رسید.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: شرکت کنندگان از این فرصت و این کلاس در بُعد علمی و فنی بهترین بهره برداری را داشته باشند، تا شاهد کسب موفقیت های بیشتر در عرصه های ملی و بین المللی که افتخاری برای ورزش استان کرمان است، باشیم.

انتهای پیام/ب

کارگاه آموزشی تنیس روی میز بازیکنان و مربیان کرمانی زیر نظر کاپیتان تیم ملی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار