رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه باید مبارزه با گرانفروشی از سوی خود بازاریان انجام شود،گفت:بازاریان با عرضه مناسب اجناس باید محتکران را کنار بزنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور شب گذشته در همایش اصناف شهرستان فردوس در محل هیئت ابوالفضلی این شهرستان گفت: اصناف از گذشته تاکنون در مسائل سیاسی روز آگاه و در مسائل انقلاب بصیر بوده اند و در حال حاضر نیز باید همینطور باشد.

وی به نقش بازار در پیشبرد مقاصد انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) همواره در سخنان خود از اصناف و بازاریان حمایت می‌کردند و اولین گروهی که به ندای امام در نهضت لبیک گفت: نیز بازاریان بودند.

حسن پور با اشاره به اینکه باید مبارزه با گرانفروشی از سوی خود بازاریان انجام شود، گفت:  بازاریان با عرضه مناسب اجناس باید محتکران را کنار بزنند و دولت نیز باید از بازار و فعالان اقتصادی حمایت کند.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور همچنین با اشاره به حضور همیشگی بازاریان در عرصه‌های مهم افزود: اصناف و بازاریان بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

حجت‌الاسلام بابایی امام جمعه فردوس نیز گفت: دو عامل رهبری و ولایت فقیه و بصیرت مردم برای ماندن در صحنه علت اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

رجب زاده رئیس اتاق اصناف فردوس نیز افزود: بالاترین آمار اشتغال کشور به عهده اصناف است که بار سنگینی را از دوش دولت برداشته و انتظار ما این است که قوانین بالادستی برای اصناف تسهیل شود.

میرزایی فرماندار فردوس نیز گفت: اصناف در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و امروز نیز این قشر نقش به سزایی در مسائل سیاسی و اجتماعی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/غ

بالاترین آمار اشتغال کشور به عهده اصناف است

برچسب ها: اصناف ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.