همزمان با دهه مبارک فجر ۵ طرح تولیدی، صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی بزرگ شیراز افتتاح شد.

بهره برداری از ۵ طرح تولیدی صنعتی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این واحد‌ها که برای ۱۹۵ نفر ایجاد اشتغال کرده شامل مجموعه تولیدی لباس یکبار مصرف بیمارستانی، کارخانه تولید خامه قنادی، سردخانه ۱۰ هزار تنی و کارخانه تولید جعبه کارتن است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است.

وی افزود: واحد تولیدی لباس یکبار مصرف بیمارستانی با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و با ظرفیت تولید ۱۰ هزار لباس بیمارستانی در سال راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای ۱۵ نفر در فاز نخست اشتغال ایجاد شده است.

فتوحی ادامه داد: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع ساخته شده است و ظرفیت تولید انواع لباس‌های بیمارستانی را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: واحد سردخانه‌ای نیز در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۰ هزار تن ذخیره انواع میوه سبزیجات راه اندازی شده است. برای بهره برداری از این واحد صنعتی ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از آن برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

فتوحی اظهارداشت: واحد تولیدی کارتن سازی با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۷۰ متر مربع راه اندازی و با بهره‌برداری از آن ظرفیت تولید کارتن به میزان ۱۵۰۰ تن در سال در فاز نخست، فراهم شده است.

وی گفت: این واحد صنعتی برای ۲۱ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فتوحی ادامه داد: واحد تولیدی خامه قنادی نیز در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع با ظرفیت تولید ۴۵۰ تن خامه در ماه راه اندازی شده است.

وی گفت: برای بهره برداری از این واحد صنعتی ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و با افتتاح آن برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد: پنجمین واحد صنعتی که افتتاح شد، واحد بسته بندی و خشک کردن سبزیجات وصیفی جات بود که با سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. این واحد صنعتی ظرفیت بسته بندی، پاکسازی شستشو، ضد عفونی و منجمد سازی روزانه ۱۰ تن انواع سبزی و صیفی جات را دارد. با بهره‌برداری از این واحد صنعتی در فاز نخست برای یکصد نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

از ویژگی مهم این واحد صنعتی وتولیدی، ایجاد اشتغال برای معلولان ومددجویان بهزیستی است که توسط خانم مرضیه عبهر بانوی کارآفرین شیرازی راه اندازی شده است.
انتهای پیام/م

افتتاح طرح های تولیدی صنعتی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار