بطور همزمان از ۱۴۸ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و بهداشتی و درمانی و آموزشی با اعتباری افزون بر ۵۸۹ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال در اسفراین بهره برداری شد.

بهره برداری از ۱۴۸ پروژه در اسفراینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر محمد علی طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در سفر خود به شهرستان اسفراین از چندین پروژه عمرانی و کشاورزی بازدید و مورد بهره برداری قرار دادند و با حضور در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) دانشکده علوم پزشکی اسفراین بطور همزمان ۱۴۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۸۹ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حیاتی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز همچون درخت تنومندی است که آوازه‌ی افتخار آن به اقصی نقاط جهان رسیده است گفت:تمامی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب از دل تحریم‌ها و فشار‌های دشمن به حد اعلای خود رسیده است.

وی افزود: ملت ایران ملتی با اصالت و ریشه دار است که از تحریم‌ها و تهدید‌ها نمی‌ترسد و همیشه شرایط حساس را به خوبی درک می‌کند و همه ما در کنار هم قادر خواهیم بود از این شرایط حساس کنونی با سلامت عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان امام جمعه اسفراین نیز در این مراسم گفت: در خراسان شمالی شاهد مدیریت انقلابی و جهادی و عمل گرا هستیم که امید است این حرکت تا رسیدن به اهداف عالیه ادامه پیدا کند.

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره با عزت، سربلندی و پشتکار کار‌های غیر قابل باور را در زمینه‌های مختلف عملی کرده است گفت:: گازرسانی به دو روستای کریم آباد علیا و سفلی که در دل کوه هستند نمونه‌ای از این کار‌های جهادی دولت‌ها است.

قوامی از گام‌های محکم شهرستان اسفراین برای حرکت در مسیر توسعه خبر داد و افزود: امروز در شهرستان اسفراین محصولات کشاورزی تولید می‌شود که در کشور بی نظیر است.

فرماندار اسفراین نیز گفت: عمده‌ترین پروژه‌ها مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) دانشکده علوم پزشکی اسفراین، بهره برداری از مجموعه پرورش قارچ خوراکی در مساحت ۳۵ هزار مترمربع، راه اندازی دفتر نمایندگی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در اسفراین بوده است.

انتهای پیام / ب

بهره برداری از ۱۴۸ پروژه عمرانی، کشاورزی، خدماتی و درمانی در اسفراین

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.