معاون امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۹۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۸ میلیارد تومان در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید پورعیسی معاون امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با بیان این که مانه و سملقان ظرفیت تبدیل شدن به یک برند را دارد  بنابراین نیازمند مشارکت مردم ، دهیاران و بخشداران در این حوزه هستیم ، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۹۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۸ میلیارد تومان در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

وی افزود: بنیاد مستضعفان اقدامات خوبی را در حوزه‌های بهسازی ، محرومیت زدایی و مدرسه سازی انجام داده که تمامی این اقدامات در کشور زبانزد است، بنابراین باید از ظرفیت بنیاد مستضعفان در شهرستان  مانه و سملقان استفاده شود.

پورعیسی بیان کرد: باید با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، شرایط کسب رضایت مردم بابت ارائه خدمات دولت را فراهم آوریم ، هرچند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات زیرساختی بسیاری در حوزه‌هایی همچون آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی، مسکن و بهداشت و درمان را با تاکید بر رفاه مردم فراهم آوردیم.

وی گفت: اگر می‌خواهیم در شهرستان مانه و سملقان رشد و نمو مطلوبی را در حوزه‌های گوناگون داشته باشیم ، باید محله محوری با حضور و مشارکت مردم را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام / ب 

هزینه ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های شهرستان مانه و سملقان در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.