فرمانده سپاه نایین گفت: مستند «عرشیان بی نشان» روایتی از زندگی نامه سردار شهید حسین دهقانی عشرت آباد در حسینیه سپاه این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مسعود اکبری فرمانده سپاه نایین گفت: عرشیان بی نشان عنوان مستند 34 دقیقه‌ای از زندگی شهید حسین دهقانی عشرت آباد است که در جریان انقلاب یکی از فعالان در راهپیمایی ها و تظاهرات بود.

به گفته این فرمانده سپاه، این مستند با همکاری کنگره پاسداشت شهدا و سرداران شهید حفاظت اطلاعات سپاه، خانواده،دوستان و همرزمان شهید دهقانی تهیه شده که به بیان شیوه زندگی، اخلاق، ویژگی های رفتاری وخصوصیات منحصر به فرد شهید حسین دهقانی پرداخته شده است.

اکبری در ادامه به معرفی کتاب «ده شهید» اشاره و بیان نمود: این کتاب نیز روایتگر زندگی نامه و خاطرات ده شهید والامقام از جمله حسین دهقانی است که همزمان با رونمایی از مستند، معرفی شد.
این فرمانده سپاه نایین گفت: امروز درحالی جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار می کنیم که با همه تهدیدها، جنگ ها هنوز پابرجا ایستاده و این ها همه از برکت مقاومت و ایستادگی شهدا است و امروز نه تنها در مرزهای اسلامی که در همه دنیا به نقطه ای رسیدیم که استکبار جهانی نابودی خود را روزشماری می کند.

در مراسم رونمایی از مستند عرشیان بی نشان که با حضور امام جمعه، فرماندار، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از خانواده شهید حسین دهقانی عشرت آباد به پاس فداکاری و ایثارگری ها تقدیر به عمل آمد.

شهید حسین دهقانی عشرت آباد در سال1341 در روستای عشرت آباد به دنیا آمد و در سال 1365 با اینکه صاحب یک فرزند دختر شده بود در محل سقز در درگیری با عناصر ضد انقلاب براثر اصابت مستقیم تیر دشمن به فیض شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/م

عرشیان بی نشان عنوان مستند 34 دقیقه‌ای از زندگی شهید حسین دهقانی عشرت آباد

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.