آیت الله ناصری استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان بر ضرورت مسئله حجاب در رسانه ملی تاکید کرد و گفت : مسئله حجاب را در برنامه ها اولویت قراردهید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،آیت الله ناصری استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان در  دیدار با مدیر کل و معاونان
صدا وسیمای مرکز اصفهان با اشاره به وظیفه سنگین کار در رسانه ملی گفت:تلاش کنید در برنامه سازی رضای حضرت حق و ولی عصر (عج) را درنظر بگیرید.

وی برنامه سازی در حوزه صدا و سیما را گامی موثر در بیان مفاهیم اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مسئله حجاب را در برنامه ها اولویت قراردهید.

در این دیدار بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان به تشریح برنامه های تولیدی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این مرکز پرداخت و گفت : برنامه سازی صداوسیمای مرکز اصفهان در دوره جدید و درآستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در جهت انتقال مفاهیم و مبانی انقلاب با زبان هنر به مخاطب می باشد.

 مدیر کل صداوسیمای مرکز هم در این دیدار اشاره ای به برنامه سازی در دوره جدید مرکز کرد و تصریح کرد دررآستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب تلاش شده مفاهیم و مبانی انقلاب با زبان هنر به مخاطب منتقل شود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز در ادامه تصریح کرد: از نیمه دوم سال ۹۵ تولید برنامه های فاخر در زمینه چهلمین سالگرد انقلاب شروع شده است و تولید و پخش برنامه های مختلف همچون کارنامه و عملکرد مسئولان ، مستند مفاخر ، عملکرد نظام ، میدان انقلاب و.... به این موضوع اختصاص دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های چهلمین سالگرد از آذر و دی با شیب بیشتری در حال پخش است گفت: تولید۷۰مستند خبری از دستاوردهای مهم استان و مکان های تاریخی ، فرهنگی و تاریخ ساز انقلاب اسلامی در دستور کاررقرار دارد.

مدیر کل مرکز اصفهان با اشاره به اینکه برنامه سازی درشبکه اصفهان در دو بخش برنامه های مستند و نماهنگ و تولیدی درحال تولیداست گفت: میدان انقلاب نام مستندی است که با حضور پیشگامان انقلاب اسلامی در ۱۳ قسمت در حال تولیداست و برنامه های هشت بهشت ، زنده رود و گفتگوی هفته به چهلمین سال انقلاب می پردازند.

 

انتهای پیام/س

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با آیت الله ناصری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.