نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی ، تفکرات سرمایه داری و کمونیستی را به چالش کشیده است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت : انقلاب اسلامی غرب و شرق و تفکرات سرمایه داری و کمونیستی را به چالش کشیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حجت الاسلام و المسلمین قریشی  نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در مراسم "چلّه ی انقلاب" ، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در تعبیری فرموده اند "ایام پیروزی انقلاب اسلامی ، ایام فجر است" و این فرموده ایشان متاخذ از قران کریم است ، گفت : خداوند در سوره مبارک ابراهیم فرموده اند "ما موسی را با آیات خودمان فرستادیم و گفته ایم که ایام الهی را به مردم تذکر بدهد" و حضرت موسی (ع) نیز به قوم خود این موضوع را بیان کرد که نعمت های الهی را یاد بکنید ، بدترین عذاب ها را به شما تحمیل می کنند و پسران شما را می کشند و قطعه قطعه می کردند و زنان شما را برای استثمار زنده نگه داشتند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هم چنین بوده است ، یعنی به برکت انقلاب اسلامی فرعون زمان ما از بین رفت و ملت عزیز ایران به وسیله امام خمینی ، نجات پیدا کرد ؛ واقعاً این ایام، "ایام الله" است و ما باید خداوند تعالی را ، به سبب این نعمت بزرگ شاکر باشیم.

با تاکید بر اینکه در حال حاضر مهم ترین مسئله ای که دشمنان نظام آن را تبلیغ می کنند ، بحث ناکارآمدی نظام است و می گویند "بعد از گذشت از ۴۰ سال چکار کرده اید؟!" و همچنین بر روی مشکلات اقتصادی که مردم بخاطر این تحریم ها در مشکل و سختی زندگی می کنند ، مانور می دهند ، افزود : اما ما اگر دستاورد های نظام را در نظر بگیریم ، دستاورد های بسیار بزرگ و فراوانی به دست آورده ایم و با عنایت به خداوند ، در مباحث اقتصادی نیز ما به استقلال خواهیم رسید و  این مشکلات نیز تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "اگر نظام ناکارآمد بود ، چرا ۴۰ سال است که روی پای خودش ایستاده است؟ " و قطعاً اگر این نظام ناکارامد بود ، خیلی وقت پیش این انقلاب از بین رفته بود ، تصریح کرد : برای مثال انقلاب کشور مصر ، تنها یک سال دوام آورد ، ولی انقلاب شکوهمند ما ، ۴۰ سال است که روی پای خود ایستاده و غرب و شرق و تفکرات سرمایه داری و کمونیستی را به چالش کشیده است و الان داعیه رهبریت فکری جهان را دارد.

انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی داعیه رهبریت فکری جهان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.