با حضور مسئولان استانی و شهرستانی زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان غربی نواخته شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه در سیزدهمین روز از بهمن ماه سال ۹۷ و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با به صدا در آمدن زنگ انقلاب دانش آموزان در مدارس سراسر کشور بار دیگر پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوران مختلف گویای اثرگذاری این انقلاب در میان ملل مختلف جهان بوده، اظهار داشت: تغییر نگرش مسئولین ارشد کشور به مسائل کلان داخلی و خارجی از نعمات اصلی انقلاب اسلامی است که خوشبختانه شاهد بروز و ظهور آن هستیم.

وی، افزود: امنیت امروز کشور را در سایه انقلاب اسلامی و اتحاد اسلامی به دست آورده‌ایم و به همین دلیل مردم در شرایط مختلف و با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی هرگز از صحنه انقلاب اسلامی خارج نشده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: اگر دانش‌آموزان بخواهند در تمام مراحل زندگی به موفقیت برسند، یکی از راههای موثر آن احترام به پدر و مادر است و خداوند در قرآن نیز اول به حق خود اشاره و سپس به حق پدر و مادر اشاره کرده است، چرا که رحمت الهی این‌گونه جلب می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نواخته شدن زنگ انقلاب در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.