امام جمعه خوی گفت: دهه فجر، دهه تجـدید قـوای نیـروهـای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام سید رضی شکوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:تقوای سیاسی باید مورد توجه و عنایت ویژه سیاست مداران و جریان‌های سیاسی جامعه قرار بگیرد.
 
وی در ادامه گفت:حضرت امام با همان مکتب فکری خود موفق شد رژیم پوسیده دو هـزار و پانـصد سـاله شاهنـشاهی را برچـیند و در اوج ناباوری جهانیان یک نظامی اسلامی را در ایران جایگزین حکومت استبدادی شاهنشاهـی سازد.
 
خطیب نماز جمعه خوی اظهار داشت:چهل سال است پیروی و تبعیت ملت ایران از مکتب فکری حضرت امام انقلاب اسلامی را از تمامی تهدیدات، بحران‌ها، خطرات و انحرافات سالم نگه داشته و همه توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار و عوامل او را خنثی ساخته است.
 
وی در ادامه با اشاره به جایگاه و ویژگی‌های دهه مبارکه فجر اظهار داشت:مقام معظم رهبری جایگاه و ویژگی‌های دهه مبارکه فجر را در سخنرانی‌های متعدد چنین می‌فرماید: خاطره دهه فجر بزرگترین خاطره ملت ما بعـد از ورود اسـلام و مقطع رهایی ملت ایران است، دهه فجـر آئینه‌ای اسـت که خـورشید اسلام درآن درخشید و به ما منعکس شد.

وی ادامه داد:آن بزرگوارهمچنین می‌فرماید:دهه فجر، دهه تجـدید قـوای نیـروهـای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است، دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیـان را قـطع کرد، دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است وهمچنین ۲۲ بهمن روز تجدید عهد با انقلاب، امام و اسلام است.

حجت الاسلام شکوری درادامه با تبریک روز ملی فناوری فضایی نیز اظهار داشت: پس از پرتاب غرور آفرین نخستین ماهواره بنام امید به مدار در تاریخ ۱۴ بهمن سال ۸۷ این روز خجسته به عنوان روز بزرگداشت فناوری فضایی در تاریخ کشور ثبت گردید.
 
انتهای پیام/م

 

نماز جمعه خوی

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.