نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه چهل سالگی انقلاب را معجزه الهی توصیف کرد و از آحاد مختلف مردم خواست جشنهای دهه فجر امسال را باشکوه تر برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار تمام تلاش خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی به کار بسته اند، ولی نمی‌دانند که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب را باشکوه‌تر از هر زمان دیگر برگزار خواهند کرد.

وی خواستار شرکت گسترده آحاد مختلف مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شد و افزود: مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر نشان خواهند داد بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و هیچ مانعی آن‌ها را از این آرمان‌ها جدا نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه سخنان خود به تبیین توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص شتاب بخشی به حرکت‌های علمی در جامعه پرداخت و گفت: دانشمندان کشورمان باید با توکل به خدا قله‌های رفیع علم و دانش را فتح کنند و باید با عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص پرهیز از شاگرد ماندن برای همیشه و بدگمانی به توصیه‌های غرب و آمریکا، این موارد اساسی را چراغ راه محققان و دانشمندان در مسیر اعتلای علمی کشور دانست.

خطیب نماز جمعه ارومیه همچنین با قدردانی از اقدام ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی و جلوگیری از حضور ورزشکاران اسرائیلی در رقابت‌های ورزشی این کشور تصریح کرد: این حرکت مسئولان مالزی باید الگو و سرمشق مسئولان کشور‌های اسلامی باشد.

تاکید بر سالم سازی فضای مجازی برای جلوگیری از ورود آسیب‌های جدی اجتماعی به جوانان با تکمیل شبکه ملی اطلاعات و فیلترینگ بخش‌های ناسالم فضای مجازی از دیگر محور‌های سخنان حجت الاسلام والمسلمین قریشی در نماز جمعه این هفته ارومیه بود.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، شکرنیا مسئول ستاد مراسم ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی به تشریح برنامه‌های این ستاد پرداخت و گفت: در آئین‌های ۴۰ سالگی انقلاب ۷۰۰ برنامه در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.