فتح الله حقیقی صبح امروز همزمان با ششمین روز از دهه فجر به منظور اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده به شهرستان‌های ایجرود و سلطانیه سفر می‌کند.

بهره برداری از پروژه های شهرستان ایجرود و سلطانیهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مقام عالی استان در این دوره از سفر خود به شهرستان ایجرود، ۱۳ پروژه آبرسانی روستایی را بطور همزمان افتتاح خواهد کرد.

شبکه گازرسانی به روستای نکتو از دیگر پروژه‌هایی است که طی سفر مقام عالی استان به ایجرود افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان در  سفر خود به شهرستان ایجرود ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر زرین‌آباد، با خانواده شهید دخت‌هاشمی نیز دیدار خواهد داشت.

دیدار با مردم و شرکت در جشن انقلاب شهر زرین‌آباد که در ورزشگاه این شهر برگزار می‌شود، پایان‌بخش سفر نیمروزه استاندار زنجان به ایجرود خواهد بود.

مقام عالی استان در ادامه ششمین روز از دهه فجر به شهرستان سلطانیه خواهد رفت تا عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی و مجتمع خدماتی، رفاهی، اقامتی و گردشگری سلطانیه را آغاز نماید.

فتح‌اله حقیقی با حضور خود در شهرستان سلطانیه ضمن افتتاح خانه بهداشت روستای خیرآباد، مزار شهدای این روستا را نیز غبارروبی و به مقام شامخ شهدای آن، ادای احترام خواهد کرد.

دیدار با مردم و شرکت در جشن انقلاب روستای ویر که در مسجد این روستا برگزار می‌شود، آخرین برنامه روز پرکار نماینده عالی دولت در استان زنجان خواهد بود.

گفتنی است همزمان با حضور استاندار زنجان در برنامه‌های مختلف، معاونین وی نیز با حضور در شهر‌ها و روستا‌های ایجرود و سلطانیه به بازدید و افتتاح طرح‌های مختلف منطقه همزمان با ششمین روز از دهه فجر خواهند پرداخت تا در نهایت در دیدار مردمی با اهالی شهر‌ها و روستا‌ها به استاندار زنجان و تیم مدیریتی استان ملحق شوند.
 
انتهای پیام/ن

 

سفر استاندار زنجان به ایجرود و سلطانیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.