سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت راهپیمایی 22 بهمن یکی از مهمترین موارد مد نظر است گفت: امنیت این رزمایش بزرگ مردمی تامین شده است.

امنیت راهپیمایی 22 بهمن تامین شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری سرپرست معاونت امنیتی، انتظامی و اجتماعی استانداری کرمان روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن در کرمان گفت: برغم اینکه مردم همیشه در صحنه بوده، هستند و خواهند بود اما حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند.

وی از راهپیمایی 22 بهمن به عنوان رزمایش نام برد و اظهار داشت: معاندین نظام در صحنه هستند و سالها برای وارد کردن خدشه به عزم و اراده مردم برنامه ریزی کرده اند.

سرپرست معاونت امنیتی، انتظامی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: جبهه ضد انقلاب برای اجرایی کردن خوابی که برای ملت ایران دیده اند همواره آماده اند و ایادی خود را بسیج کرده اند.

وی ادامه داد: گزارش های رسیده حاکی از این است تمام نیروها مردانه برای دفاع از نظام در میدان هستند.

بصیری تاکید کرد: کرمان یکی از جاهایی است که کدگذاری شده و همواره در صحنه های انقلاب پیشتاز و تاثیرگذار بوده و عشق و علاقه خود را به انقلاب ثابت و شهدای زیادی تقدیم نظام کرده است.

وی به گستردگی استان و همسایگی کرمان با مرزها اشاره و تصریح کرد: تمام مرزها زیر نظر قرار دارد و موارد امنیتی که مهمترین مساله ما است در این همایش به خوبی دیده شده است.

بصیری گفت: آنچه بسیار مهم است نظم برگزاری راهپیمایی است و اگر بی نظمی ایجاد شود می تواند در امنیت اخلال به وجود بیاورد.

وی تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی نیز با کوچکترین بی نظمی در راهپیمایی برخورد می کنند و نمی گذارند صف متحد مردم دچار مشکل شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: تامین سلامت مردم نیز از نظر مواد غذایی نیز حائز اهمیت فراوان است لذا باید کاملا کنترل شود و ایستگاه های صلواتی باید کاملا حفاظت شده باشد.

بصیری به برگزاری همایش بزرگ اربعین به بهترین شیوه ممکن اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نیز با حضور گسترده مردم به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید به فرماندهی واحد همایش 22 بهمن علیرغم وجود 28کمیته در این راستا توجه کرد.

بصیری افزود: مردم برای آمدن به خیابان برنامه خاص خودشان دارند لذا برای ایجاد نظم باید با مردم که عاشقانه به این مراسم می آیند احترام آمیز باشد.

وی تصریح کرد: رضایت خاطر مردم در آیین راهپیمایی 22 بهمن بسیار مهم است.

وی افزود: بعد از همایش 22 بهمن کنگره 6 هزار و 500 شهید استان برگزار می شود لذا بعد اتمام این همایش رسالت ما به پایان نمی رسد.

بصیری اظهار داشت: باید با اتحاد و تلاش و باور ایام 22 بهمن را به خوبی پشت سر بگذاریم و موجبات شادی رهبر معظم انقلاب اسلامی و روح بزرگ امام خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران شویم.

انتهای پیام/س

 

برقراری نظم و امنیت راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار