رئیس دانشگاه جیرفت گفت: دو طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در دانشگاه جیرفت به بهره برداری رسید.

رونمایی و بهره برداری از طرح های عمرانی در دانشگاه جیرفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در آیین افتتاحیه ساختمان دانشکده علوم انسانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و همچنین ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: دو طرح، شامل راه اندازی ساختمان دانشکده علوم انسانی و مخزن 600 مترمکعبی ذخیره آب با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: در راستای پدافند غیرعامل و همچنین ذخیره سازی آب آشامیدنی برای مجموعه دانشگاه مخزن ذخیره آب با 600مترمکعب گنجایش راه اندازی و به سیستم تصفیه آب مجهز شده است.

وی با بیان این مطلب که استفاده بهینه از آب در دستور کار هیئت رئیسه دانشگاه قرار گرفته است تصریح کرد: در همین راستا احداث و راه اندازی سیستم جمع آوری فاضلاب و تصفیه آن در حال مطالعه و پس از آن اجرا می شود.

کوهستانی گفت: ساختمان دانشکده علوم انسانی با 850 متر مربع زیر بنا با اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که تلاش شده است این ساختمان به همه امکانات هوشمند از جمله سیستم “BMS” تجهیز شده است.

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه جیرفت دارای 7 کلاس درس و 15 دفتر اساتید و سالن کنفرانس می باشد.

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دانشگاه جیرفت به عنوان قطب تولید علم در جنوب استان کرمان وظیفه بزرگ تربیت نیروی انسانی متخصص را برعهده دارد و از این رو همه دستگاه های اجرایی باید همیار آن باشند.

وی با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت در چند سال اخیر توسعه خوبی در همه زمینه ها داشته است افزود: ارتباط و حضور این دانشگاه در ابعاد مختلف در برنامه های شهرستان باعث پیشرفت منطقه شده است.

فرماندارشهرستان جیرفت ضمن قدر دانی از تلاش های رییس دانشگاه جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت باید در امر پژوهش های زیر بنایی شهرستان و جنوب کرمان همیار دستگاه های اجرایی باشد.


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.