مدیر عامل بنادر و دریا نوردی کشور گفت: اسکله رو رو ریلی امیراباد نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد.

 اسکله رورو امیرآباد سال آینده بهره برداری می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  محمد راستاد مدیر عامل بنادر و دریا نوردی کشور  عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی طرح های بندر امیراباد در جمع خبرنگاران گفت: بندر امیراباد با دارا بودن شرایط لازم برای حمل و نقل ریلی و اتصال به خط راه آهن، دارای ویژگی مناسب حمل ریلی است که در کنار حمل و نقل جاده ای شرایط خوبی را بریا بندر رقم زده است.

 وی با اعلام اینکه اکنون این بندر به راه آهن سراسری متصل است؛ اظهار کرد: با افتتاح اسکله رو روریلی، امکان تردد در این بخش افزایش یافته و امکان پهلوگیری کشتی ها با امکانات روروریلی فراهم خواهد شد و کالا از طریق واگن کشتی به قطار حمل می شود.

مدیر عامل بنادر و دریا نوردی و معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح های مطالعاتی اسکله رو رو ریلی در بندر امیرآباد بیان داشت: همه تلاش ما برای اجرایی کردن این اسکله با توجه به ظرفیت بالای بندر امیرآباد دئر بخش رو رو ریلی است که با نهایی شدن مطالعات، اسکله رو رو ریلی امیراباد؛ نیمه دوم سال اینده به بهره برداری می رسد.

راستاد یادآور شد: بندر امیرآباد ظرفیتی مناسبی در بهره مندی از واحدهای تولیدی دارد و با توجه به پس کرانه های موجود و ظرفیت های خاص، اماده استقبال از سرمایه گذاران در بخش های مختلف است.

وی گفت: واحدهای تولیدی مختلفی راه اندازی و تعدادی هم عملیات اجرایی و ساخت و ساز آن آغاز شده و در مراحل پایانی و تکمیلی قرار دارند و به زودی شاهد بهره برداری از این صنایع خواهیم بود که می تواند نقش مهمی را در ایجاد اشتغال در استان مازندران ایفا کند.

راستاد با اشاره به طرح های افتتاحی و کلنگ زنی شده در بندر امیرآباد گفت: ۴ طرح با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۱۲۰ نفر از جمله طرح های افتتاحی و کلنگ زنی امروز بود که شامل افتتاح مخازن نگهداری فرآورده های نفتی با سرمایه گذاری ۲۶ میلیارد تومانی آراد عمران کاسپین، آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی سیلوی غلات با ۸ کندو، واحد بلدینگ مواد نفتی و مخازن روغن خوراکی بود.

انتهای پیام/س

سفر مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی  به مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.