معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی در بازدید از بندرامیرآباد از آغاز عملیات ساخت اسکله رو رو ریلی از فروردین ۹۸ خبر داد.

محمدرضا الهیار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی در حاشیه بازدید خوداز بندر امیر آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سرمایه گذاری و زیر بنایی این بندر را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی این بندر با هدف توسعه زیر ساخت‌ها اختصاص یافته است.

وی از پایان مطالعه ساخت اسکله رو رو ریلی خبر داد و گفت: اسناد مناقصه آن در حال تنظیم است و اواخر فرودین ۹۸ احداث این اسکله آغاز خواهد شد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی اهداف ساخت اسکله رو رو ریلی را پهلوگیری شناور‌ها و حمل راحت کالا از طریق شبکه ریلی برشمرد وگفت: با ساخت اسکله رو رو ریلی، صادرات و واردات از این بندر مهم و استارتژیک، افزایش خواهد داشت.

محمدرضا الهیار در ادامه بازدید‌های خود، در جاده گهرباران – ورکلا شهرستان میاندورود حاضر شد و از نزدیک در جریان تعریض این جاده قرار گرفت.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی با بیان اینکه با تعریض جاده ورکلا – گهرباران میزان تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن ۲۵ درصد کاهش یافته است، گفت: ابراز رضایت مردم این منطقه از اجرای این پروژه، سازمان بنادر و دریانوردی را جهت تکمیل این طرح مصم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

جزییات ساخت اسکله رو رو ریلی بندر امیرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.