معاون رییس جمهور گفت: ثبت نام نخستین آزمون سراسری جذب نیرو برای سال جدید بهار ۹۸ صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  جمشید انصاری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی، امروز در جریان بازدید از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای شهرستان پارس آباد مغان به خبرنگاران گفت: امسال استخدام نیروی جدید برای نهاد‌های دولتی در ۲ مرحله که ثبت نام یکی از آنها هفته گذشته صورت گرفت، انجام شد و ثبت نام نخستین آزمون سراسری جذب نیرو برای سال جدید نیز، بهار ۹۸ صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در پنج سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار نفر در نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی جذب شده اند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: بر اساس قانون در قبال خروج نیروی انسانی از بدنه دولت، نیرو‌هایی جایگزین آنها می‌شوند که در طول سال‌های مختلف بر اساس شرایط تعداد این افراد متغیر و کم و زیاد می‌ شوند.

انصاری با اشاره به آماده افتتاح شدن پروژه بیمارستان شهدای پارس آباد مغان گفت: با تجهیز این بیمارستان اقدام برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیاز نیروی انسانی این بیمارستان را به سازمان اداری و استخدامی اعلام کرده و مراحل جذب و استخدام نیرو‌ها انجام می‌گیرد.

معاون رییس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی درباره روابط ایران و جمهوری آذربایجان و خدمات ارائه شده به شهروندان این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران از زمان استقلال کشور همسایه روابط رو به رشدی با آذربایجان دارد و همکاری گسترده‌ای بین ۲ طرف در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فنی در جریان است.

انصاری بیان کرد: علاوه بر مناسبات رسمی، ساکنان مناطق مرزی ۲ کشور ارتباط نزدیکی با هم دارند و هم اکنون نیز خدمات بهداشتی، درمانی و گردشگری از سوی ایران برای برادران آذری ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد : بر اساس مناسبات و حسن همجواری که بین ۲ کشور برقرار است از همان سال‌های استقلال آذربایجان، جمهوری اسلامی ایران خدماتی به ویژه در حوزه‌های انسان دوستانه را به کشور دوست و همسایه خود ارائه کرده و هر زمان دیگر هم کمکی نیاز باشد از آن دریغ نخواهد کرد.

انصاری با مطلوب خواندن روابط دو کشور گفت: تقویت حسن همجواری و ارتقای هر چه بیشتر مناسبات دو جانبه مورد تاکید مقام‌های عالی رتبه ایران و آذربایجان می‌باشد.

انتهای پیام/ح/م

توضیحات  رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص  آزمون سراسری جذب نیرو برای سال  ۹۸ 

برچسب ها: آزمون ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.