معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نفر در ۵ سال گذشته در کشور استخدام شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: امروز بازدیدی را از بیمارستان 160 تختخوابی تازه تاسیس داشتیم که تاسیس باید نهایی شود و قطعا بابت تامین نیروی انسانی هم وزارت بهداشت و درمان باید اقدام نماید.

وی افزود: از مجموع مجوزهایی که در اختیار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته قطعا این وزارت خانه در جهت پیش بینی و تامین نیروی انسانی مورد نظر خود اقدام می کند.

معاون رییس جمهور ادامه داد: تلاش  و مساعدت لازم جهت تامین نیروی انسانی این بیمارستان انجام می شود تا در سریع‌ترین زمان نیروی انسانی متخصص این بیمارستان تامین شود.

وی بیان داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی براساس بخش‌های تخصصی و متناسب با نیازهای خود اقدام به جذب و تامین نیروی انسانی خواهد کرد.

انصاری در خصوص حضور اتباع کشور آذربایجان در بیمارستان‌های پارس‌آباد و اردبیل نیز گفت: از زمان استقلال کشور جمهوری آذربایجان یک رابطه رو به جلو و رو به رشدی را با این کشور همسایه داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در بسیاری از زمینه های علمی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی ، فنی و ... همکاری‌های مناسبی بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان برقرار است.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: با توجه به هم مرز بودن با این کشور دوست و همسایه و حسن هم‌جواری بین ایران و جمهوری آذربایجان هرگونه خدمات به خصوص در حوزه بهداشت و درمان به اتباع و شهروندان جمهوری آذربایجان را ارائه می کنیم.

وی در خصوص استخدام در سازمان ها و نهادهای دولتی نیز گفت: در طول سال های گذشته به صورت سالانه استخدام در سازمان ها و نهادهای دولتی انجام شده و متناسب با خروج نیرو از این سازمان ها جذب نیرو نیز انجام شده است.

انصاری با اشاره به جذب 15000 نفر در طول 5سال گذشته تصریح کرد: متناسب با نیروی خروجی از دولت آزمونهای جذب نیرو انجام گرفته به طوری که در هفته گذشته ثبت نام آزمون استخدامی انجام و در سال آینده نیز ثبت نام و آزمون استخدام جدید انجام می شود.

انتهای پیام/ع

تامین نیروی انسانی در وزارت بهداشت و درمان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.