فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هیچ کتابی گنجایش دستاورد‌های انقلاب را ندارد گفت: نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران تا آن سوی مدیترانه پیش رفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف داشته و نعمت بسیج یکی از دستاورد‌های اساسی و راهبردی انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) پایه گذاری شد.

سردار ریحانی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بسیج در تمامی عرصه‌ها پرداخت و اظهارداشت: بسیج یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب است که رهبر انقلاب از آن به عنوان فتح الفتوح و معجزه قرن یاد می‌کند.

وی با اشاره به این بیانات امام (ره) که فرمود: «اگر بر کشور تفکر بسیجی مسلط شود آن کشور از چشم طمع دشمنان به دور خواهد بود» گفت: بسیج نماد مردم سالاری دینی و فرصتی برای مطالبه گری همه اقشار جامعه است.

وی افزود: براساس همین تفکر انقلابی امروز شاهد مقابله و ایستادگی جنبش‌های اسلامی با زیاده‌خواهی دشمنان هستیم و نفوذ و عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی تا آن طرف دریای مدیترانه پیش رفته است و دشمن چشم دیدن این موفقیت را ندارد.

سردار ریحانی اظهار داشت: همان طور که رهبر انقلاب بار‌ها اشاره داشتند بهترین راه مبارزا با دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا، خدمت کردن به مردم است.

انتهای  پیام/ز


بهترین راه مبارزه با دشمنان خدمت کردن به مردم است

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی ره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.