مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: هرچه داریم از برکت چهل‌ساله نظام جمهوری اسلامی است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، درخشان‌ترین برنامه‌ها را نمایش دهیم.

هرچه داریم از برکت نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان  کرمانشاه  گفت: باید تمام تلاش‌مان را به کار گیریم تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، درخشان‌ترین برنامه‌ها را نمایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه، از نیازهای جوامع پویاست؛ گفت: جایی که همه مانند هم فکر می‌کنند؛ درواقع کسی اندیشه‌ای به کار نمی‌گیرد. اختلاف در نظر و سلیقه، امری طبیعی، لذت‌بخش و نیروی محرک انجام فعالیت‌های مفید است.

مجید یزدان‌پناه ﺗﺄکید کرد: ما مردمانی هستیم که در تهدیدات و موانع مسیر چهل‌ساله‌ انقلاب، مانند کوه پشت هم استوار ایستاده‌ایم و برای پرچم مقدس کشورمان، جان می‌دهیم؛ اما خاک به دشمن نمی‌دهیم.

این مقام ﻣﺴﺆول آموزش و پرورش افزود: ما همگی فرزندان انقلاب اسلامی هستیم و هرچه داریم از برکت نظام جمهوری اسلامی است؛ پس باید گام‌های محکمی در مسیر موفقیت کشورمان برداریم؛ البته باید فراموش نکنیم که دشمنان ایران، به دنبال جنجال و کارشکنی هستند و ما باید به دور از حواشی و با انجام کارهای فرهنگی، اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

انتهای پیام/ز

انجام کارهای فرهنگی، اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان  به نمایش می گذارد

برچسب ها: جنگ نرم ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.