فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف بعد از انقلاب گفت: وضعیت پیشرفت و اقتدار امروز قابل قیاس با گذشته نیست.

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت استبه گزار ش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار بهمن ریحانی  فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ظهر امرز یکشنبه در یازدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) که در محل سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی کلیدها و سنگرهای جهان را فتح خواهد کرد و امروز می‌بینیم با همه توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی کشور ما روز به روز رو به جلو در حال پیشرفت است.

وی افزود: به شما جوانان توصیه می کنم برخی از کتاب های تاریخ در مورد قبل از انقلاب را بخوانید و ببینید این کشور از نظر فرهنگ ،اخلاق  چه جایگاهی داشته است و امروزه در چه جایگاهی قرار داریم ؛ کشور ما در آن زمان خوار و ذلیل و برده آمریکا بود ولی امروز با ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت در دنیا سربلند هستیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در زمان رژیم سابق ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور بود و همیشه وابسته به آنها بودیم و استکبار به ما اجازه پیشرفت نمی داد و اراده ای از خود نداشتیم و اگر تخلفی  انجام می دادند باید در کشور خود محاکمه می شدند.

وی افزود: اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت است و جوانان ما هیچ گاه زیر بار حرف  زورگویان نخواهند رفت.

سردار ریحانی  بیان کرد : باید از امام خمینی (ره) که این عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورد، یاد کنیم و عزت و خود باوری امروز ما هدیه امام بود و مقام معظم رهبری با ادامه مسیر راه امام موجب شده است که امروز نظام اسلامی در دنیا سربلند باشد.

سردار ریحانی افزود: قبل از انقلاب نمی توانستیم در صنعت نظامی چیزی تولید کنیم ولی امروز با تلاش جوان‌هایی مانند شما سربازان موشک‌های ما هزاران کیلومتر از خاک دشمن را طی خواهد کرد و لرزه به جان دشمنان انداخته است.

سردار ریحانی گفت: مشکلات اقتصادی امروز ما بخشی از اثر تحریمها و بخشی هم ناشی از ناکارآمدی برخی از مسئولان است که به لطف الهی و تدابیر رهبر معظم انقلاب و مقاومت این ملت، از این مشکلات هم عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز


مشکلات اقتصادی امروز ما بخشی از اثر تحریم ها  است

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.