گزارشی از گوشی منعطف سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که خبرهای تازه‌ای از مشخصات این گوشی می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر سال ما شاهد پیشرفت فناوری در بخش‌های مختلف هستیم. بخش عمده این پیشرفت‌ها به دلیل رقابت شرکت‌های مختلف طراحی گوشی‌های تلفن همراه صورت می‌گیرد. اکنون نیز شرکت‌های تولید تلفن همراه پس از سال‌ها توانسته‌اند به فناوری صفحه نمایش منعطف دست پیدا کنند. در بین رقبا شرکت سامسونگ اولین گوشی منعطف خود را به زودی رونمایی می‌کند.

تا زمانی که این تلفن همراه به صورت رسمی رونمایی نشود، این دستگاه را در خبرگزاری‌های مختلف با نام گلکسی F یا گلکسی Fold مشاهده می‌کنید. به غیر از قابلیت تا شدن صفحه نمایش سامسونگ گلکسی F هنوز اطلاعات خاصی در فضای مجازی منتشر نشده است. البته مشخصات صفحه نمایش این تلفن همراه اعلام شده است.

مشخصاتی که از گوشی گلکسی F منتشر شده است را در ادامه بررسی می‌کنیم. تا به الآن اندازه صفحه نمایش‌های این گوشی مشخص شده است. گفته می‌شود صفحه نمایشی بیرونی گلکسی F دارای اندازه ۴.۵۸ اینچ و تناسب ۲۱:۹ است. همچنین این صفحه نمایش با رزولوشن ۸۴۰ * ۱۹۶۰ کیفیت نسبتاً خوبی دارد. در واقع این صفحه نمایش را می‌توان جزئی از محافظ صفحه نمایش اصلی دانست.

اندازه صفحه نمایش اصلی ۷.۳ اینچ است. این نمایشگر با داشتن نسبت ۴.۲:۳، رزولوشن ۱۵۳۶*۲۱۵۲ پیکسل را ارائه می‌دهد. در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ، این شرکت اعلام کرد که کاربران می‌توانند در صفحه اصلی این گوشی که بزرگ‌تر از صفحه نمایش اول است، سه نرم‌افزار را به طور همزمان اجرا کنند. این ویژگی جدید به عنوان چند پنجره همزمان فعال (Multi-Active Window) شناخته می‌شود.

در ادامه ویدئوی معرفی مشخصات گوشی گلکسی F را که البته اطلاعات دیگری نیز درباره نقاط اتصال آن ارائه می‌دهد، مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

مشخصات صفحه نمایش گوشی گلکسی F سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، گلکسی F ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار