شهردار بندر بوشهر گفت: بخش مسکونی در محلات جنوبی از ۱۸۷ هکتار به ۳۲۰ هکتار افزایش می‌یابد.

بخش مسکونی در محلات جنوبی به ۳۲۰ هکتار افزایش می‌یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید نورالدین امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری بندر بوشهر است، برخی پروژه‌ها که در شهر بوشهر از قبل رها شده امسال تکمیل و مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد:تعیین تکلیف شرایط میدان آزادی بوشهربه دلیل نیاز‌های حوزه شهری از دیگر اولویت‌های شهرداری بندر بوشهر است که با پیگیری‌های انجام شده و نیاز‌های توسعه محور این پروژه، پیمانکار قول داده تا پایان امسال بهره‌برداری کند.

شهردار بوشهر خیر از طرح جدید با عنوان تجدید نظر در ضوابط و کالبد حریم سکونتگاه‌های ۷ تا ۱۰ کیلومتری نیروگاه اتمی داد و افزود: با تدوین این طرح, طرح‌های جدیدی در محلات جنوبی بوشهر اجراء می‌شود.

امیری یادآور شد: به مناطق جنوبی شهر توجه ویژه‌ای داریم اگرچه این بدین معنا نیست که مناطق شمالی وضعیت بسیار خوبی دارند بلکه به معنای آن است که محلات جنوبی وضعیت بسیار بدی دارند.

وی بیان کرد: بخش مسکونی در این محلات از ۱۸۷ هکتار به ۳۲۰ هکتار افزایش می‌یابد و سطح اشغال واحد‌های مسکونی از ۴۰ درصد به ۶۰ درصد ارتقاء می‌یابد.

شهردار بوشهر افزود: افزایش تراکم مسکونی از ۷۰ تا ۱۲۰ متر بخشی دیگر از مزیت‌های اجرای طرح تجدید نظردر ضوابط و کالبد حریم سکونت‌گاه ۷ تا ۱۰ کیلومتری نیروگاه اتمی است.

امیری تاکید کرد: بوشهر مرکز توسعه یافته فرهنگی ندارد که طرح سرای محله در برای هویت بخشی به محلات سال آینده اجرایی می‌شود.

وی ابراز کرد: دو دستگاه خودرو آتشنشان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال خریداری شده که می‌تواند تا ارتفاع چهل متر کار امدادرسانی انجام دهد اگر چه دستگاه‌های قدیمی نیازمند هزینه‌های برای تعمیرات هستند.

شهردار بوشهر تعیین تکلیف پروژه چرخ و فلک را از برنامه های شهرداری بندر بوشهر اعلام کرد گفت: با پیگیری‌های انجام شده و نیازهای توسعه محور این پروژه، پیمانکار قول داده است تا پایان سال این پروژه را برای بهره برداری آماده کند.

امیری با اشاره به اینکه تنها دو خروجی جوابگوی شهر بوشهر نیست بیان کرد: اضافه کردن راه‌های خروجی شهر از برنامه‌های جدی شهرداری است، و از روز ورود به شهرداری امور مربوط به پدافند غیرعامل را به طور جدی پیگیری‌ کرده‌ام و مانورهای متفاوتی را برای آمادگی تخلیه روستاها و محلات جنوبی شهر شروع کرده‌ایم.

انتهای پیام/ م

پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری بندر بوشهر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.