شهردار بوشهر گفت: با وجود مشکلات مالی، تلاش می‎کنیم تعهدات خود را در قبال باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و بازیکنان انجام دهیم.

با وجود مشکلات از تیم فوتبال شاهین حمایت می‌کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نورالدین امیری در نشست با سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با تشکر از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: به پاس بازی‌های خوب این تیم و تلاش محمود فکری برای ایجاد انسجام در تیم، خود را ملزم به حمایت از باشگاه مردمی و پر طرفدار شاهین شهرداری بوشهر می‌دانیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری و کاهش درآمد‌ها بیان کرد: با همه این مشکلات تلاش می‌کنیم کادر فنی و بازیکنان دغدغه نداشته باشند و به حضور قدرتمندشان در مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول ادامه دهند و شاهد افتخاری دیگر برای شاهین شهرداری بوشهر در پایان لیگ باشیم.

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر هم با اشاره به فضای سازنده‌ای که در تیم ایجاد شده است گفت: روند رو به رشد تیم و باقی ماندن در جایگاه نخست جدول رده بندی نیازمند حمایت مجموعه شهرداری و انجام تعهدات مالی تیم و بازیکنان و تقویت تیم است.

انتهای پیام/ک

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیازمند حمایت بیشتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.