مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تا کنون ۳۴۰ طرح از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره مد و لباس در قزوین ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در حاشیه بازدید از آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی گفت: با فراخوان این جشنواره، حدود ۳۴۰ طرح از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است که فقط طرح‌های منتخب، دوخته شده و به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گفته ربیعی ، نمایشگاه جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در قز وین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برپایی چنین جشنواره‌هایی گامی مهم برای شکوفایی استعداد‌ها و بروز خلاقیت‌ها در حوزه طراحی مد لباس ایرانی و اسلامی، شناسایی و معرفی طرح‌های متنوع بر اساس الگو‌های ملی و اسلامی، شناسایی، احیا و معرفی ویژگی‌های برجسته لباس‌های بومی، محلی و استفاده از آن در طراحی‌های نوین است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت : جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی می‌تواند با شناسایی طراحان مد و لباس ایرانی و اسلامی استان به ارتقای جایگاه قزوین در این حوزه کمک کند.

انتهای پیام/ک

قزوین میزبان جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار