معاون فرهنگی و اموزشی بنیاد شهید استان ایلام از کسب مقام دوم تیمی بانوان جانباز و همسران ایثارگر در مسابقات کشوری دهه فجر خبر داد.

کسب مقام دوم تیمی مسابقات کشوری بانوان جانباز و همسران ایثارگر

کریم دارایی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در گفتگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت :بانوان جانباز و همسران ایثارگر استان ایلام در مسابقات کشوری که به مناسبت دهه فجر در رامسر برگزار شد موفق به کسب مقام دوم تیمی شدند.

وی ادامه داد : در این دوره از مسابقات ۱۹ تیم با هم به رقابت پرداختند و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هر رشته در گروه 4 نفره به مصاف هم رفتند.

دارایی افزود : در مسابقه دارات ، خانم ها پروین اکبری جانباز 30 درصد مقام اول ، شهناز قاسمیان جانباز 45 درصد مقام سوم ، و در بخش همسران جانباز خانم روح‌انگیز عبدالهی همسر جانباز 70 درصد مقام سوم مسابقات دارت را بدست اوردند و همچنین خانم لیلی کمرزاده جانباز ۳۰ درصد مقام دوم تنیس روی میز را کسب کرد.

وی اضافه کرد: بانوان ایلامی با رقم زدن بازی های دیدنی و کسب پیروزی مقتدرانه از سد تیم های قدرتمندی همچون تهران،همدان،یزد و ...گذشتند و در مجموع توانستند مقام دوم تیمی را برای استان ایلام بدست آورند.

انتهای پیام/ د

کسب مقام توسط بانوان در مسابقات کشوری

برچسب ها: دهه فجر ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.