نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسئولین در اولین روز از دهه فجر به شهر چوار سفر کرد و در ابتدا به دیدار خانواده شهید یاری رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت السلام والمسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسئولین در اولین روز از دهه فجر به شهر چوار سفر کرد و در ابتدا به دیدار خانواده شهید یاری رفتند.

امام جمعه ایلام با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده شهدا بر ضرورت تکریم هر چه بیشتر پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حفظ و بقای انقلاب اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خون پاک آن‌ها دانست. همچنین از خانواده شهید یاری با اهدای لوحی تقدیر شد.

امام جمعه ایلام در ادمه سفر خود با حضور در جمع مردم بخش چوار ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به مردم تبریک گفت و افزود دشمنان اسلام در کمین اسلام نشسته اند و از اقتدار مردم هراس دارند و ما باید این اقتدار را حفظ کنیم و اجازه نفوذ هیچ کشور بیگانه‌ای به خاک کشورمان را ندهیم.

وی در ادمه به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت دفاع مقدس یکی از وفاداری‌های مردم به امام و انقلاب بود و مردم ما صدر اسلام را الگوی خود کرده اند و هیچ سختی آن‌ها را از این حرکت انقلابی باز نمیدارد.

نماینده، ولی فقیه همچنین به تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود ما امریگا از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ایران را تحریم کرده، اما در طول این چهل سال تحریم‌ها نتوانسته اند از ایمان و وفاداری مردم به انقلاب خود بکاهد و به فضل خدا از این به بعد هم نخواد توانست.
حجت السلام کریمی تبار گفت: انقلاب اسلامی همچون درخت تن و مندی است که هیچ طوفانی نمی‌تواند روی آن تاثیر بگذاردو ملت باید افتخار کنند که به چنین شایستگی دست پیدا کرده اند.

دیدار نماینده، ولی فقیه در استان ایلام با خانواده های شهدای چوار

انتهای پیام/ب

جزییات دیدار امام جمعه ایلام با خانواده شهید یاری

 

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.