مدیرکل فرهنگ و ارشاد ایلام از برگزاری برنامه چهل سال همدلی در آیینه اقوام ایلام طی دهه فجر در مناطق مختلف استان خبر داد.

برگزاری برنامه چهل سال همدلی در آیینه اقوام ایلام در مناطق مختلف استانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد ایلام گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب را بر عهده دارد که در این زمینه با همکاری دستگاه های متعددی که در استان وجود دارد، این برنامه ها اجرایی می شوند.

وی بیان کرد: مهمترین رویداد هنری استان که در ایام الله دهه فجر روی می دهد اکران همزمان آثار سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

خودآموز عنوان کرد: به رغم این که ما هنوز نتوانستیم سینمای ایلام را احیا کنیم اما اکران فیلم های فجر در سینما فرهنگ ایلام در مجتمع فرهنگی ارشاد از دوازدهم تا هیجدهم بهمن ماه هر روز در سه سکانس انجام می شود.

وی یادآورشد: همچنین ویژه برنامه کاملا متنوع و با نشاط تحت عنوان «چهل سال همدلی در آیینه اقوام ایلام» داریم، این ویژه برنامه شامل برنامه های موسیقی، نمایش طنز، جشن نشاط و شادی در تمام شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری برنامه چهل سال همدلی در آیینه اقوام ایلام در دهه فجر

برچسب ها: وزارت ارشاد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.