عمران خودآموز گفت: ۱۴ فیلم سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ ایلام در حال اکران هستند.

 اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ ایلامبه گزارش خبـرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و چهارمین دوره آن در استان ایلام از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۱۸ بهمن‌ماه این جشنواره ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای چهارمین سال پیوسته برگزاری جشنواره فیلم فجر را برعهده داریم که استقبال گسترده از این امر بیانگر علاقه مردم به این حوزه است و امسال نیز به دنبال ارائه فیلم‌هایی با کفیت بالا هستیم تا بار دیگر رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

۱۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ و سیمرغ پروانه‌ها هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و همچنین از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در سینما فرهنگ ایلام اکران می‌شود.

خودآموز عنوان کرد: بخش صبح مربوط به دانش‌آموزان و رده‌های سنی جوانان و نوجوانان است که به صورت رایگان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: از ظرفیت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کنار اکران فیلم، به دنبال ارتقای دانش سینمایی هنرمندان و شناسایی علاقه‌مندان و ظرفیت‌های موجود استان ایلام هستیم.

همچنین در بخش عصر نیز گیشه فعال خواهد بود و ۴ سانس در عصر و شب اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم فجر در استان را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ع

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ ایلام اکران می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.